USP Zdrowie z dotykowym systemem SFA firmy Asseco

Firma USP Zdrowie, lider rynku farmaceutycznego dostarczający leki bez recepty takie jak m.in. Apap, Ibuprom czy Gripex, użytkuje już od roku działający na iPadach Apple system Mobile Touch firmy Asseco Business Solutions, dedykowany do zarządzania siłami sprzedażowymi. Ceniąc sobie efekty pracy z nowym rozwiązaniem, USP Zdrowie zdecydowało się rozszerzyć aplikację także o kanał nowoczesny, wyposażając handlowców współpracujących z sieciami hiper i supermarketów w nowoczesne tablety Samsung Galaxy Note z systemem Android, na których zainstalowany został program Mobile Touch.

{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
Celem implementacji nowego rozwiązania mobilnego klasy SFAbyło podniesienie efektywności codziennej pracy przedstawiciel farmaceutycznych USP Zdrowie poprzez przyspieszenie dostępu do informacji handlowych, zapewnienie wygodniejszego i łatwiejszego planowania oraz realizacji wszelkich aktywności, zadań i relacji związanych z obsługą kontrahentów (zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym).
Dzięki Mobile Touch mogliśmy wprowadzić nowy wymiar współpracy z punktami sprzedaży. Zależało nam na tym, by nasi reprezentanci mogli zarówno sprzedawać i zbierać zamówienia, ale także doradzać, zaznajamiać klientów z nowymi badaniami, trendami, najnowszymi lekami i preparatami m.in. poprzez sprawną prezentację informacji za pomocą treści multimedialnych. Mobile Touch oferuje nam w tym celu szereg nowoczesnych funkcji i aplikacji, ale równocześnie nic nie traci ze swojego charakteru jako systemu SFA, wspomagającego podstawowe działania sprzedażowe w terenie. Jest to z pewnością nowatorski system dla naszej branży – mówi Wiktor Zdanowicz z USP Zdrowie Sp. z o.o.
Dzięki pracy na nowoczesnych tabletach system Mobile Touch, w porównaniu do dotychczasowych aplikacji mobilnych, w dużo większym stopniu usprawnił pracę przedstawicieli farmaceutycznych USP Zdrowie z klientami. Umożliwił szybsze dotarcie do informacji, w tym materiałów multimedialnych, wsparł proces sprzedaży poprzez wizualną prezentację ofert promocyjnych czy standardów ekspozycyjnych. Dużo wygodniej przegląda się teraz zdjęcia, ogląda filmy reklamowe, pokazuje prezentacje dedykowane dla poszczególnych aptek i sklepów.
Do tej pory polski rynek nie oferował takich aplikacji mobilnych, które działałyby zarówno na urządzeniach z systemem Android oraz Apple. Po szybkiej analizie zdecydowaliśmy się na wdrożenie Mobile Touch na iPadach oraz tabletach Samsung Galaxy Note, gdyż uznaliśmy ten zestaw – łączący funkcje systemu i możliwości urządzeń takich jak tablety, za najlepszy by dokonać wielu znaczących zmian. Mobile Touch umożliwia efektywną współpracę z innymi aplikacjami dostępnymi na tabletach, takimi jak np. poczta elektroniczna czy nawigacja satelitarna. Poprzez połączenie systemu i poczty na jednym urządzeniu bardzo proste jest wysyłanie załączników do e-maili wprost z programu – dodaje Wiktor Zdanowicz.
Proces implementacji w USP Zdrowie objął wdrożenie rozwiązania Mobile Touch zarówno dla przedstawicieli farmaceutycznych oraz pracowników zatrudnionych w biurze w Warszawie. W fazie analizy określone zostały funkcjonalności, które do tej pory były najczęściej wykorzystywane w procesie sprzedaży i zarządzania nią. Do tego dodane zostały nowe funkcje, oczekiwane przez klienta i poprawiające ergonomię pracy handlowców. Ponadto Mobile Touch został zintegrowany z Platformą Wymiany Danych Handlowych Connector.

Mobile Touch to nowej generacji system mobilny klasy SFA/CRM zaprojektowany z uwzględnieniem możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie dotykowe. Multiplatformowa aplikacja przeznaczona jest do pracy na urządzeniach mobilnych - w tym na tabletach i smartfonach działających w oparciu o systemy operacyjne iOS (Apple) oraz Android. Rozwiązanie jest przeznaczone do wsparcia terenowych struktur sprzedaży producentów działających w takich branżach jak m.in. FMCG czy farmaceutyczna. Aplikacja zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze, podnosi efektywność codziennej pracy reprezentantów handlowych oraz pozwala kadrze menedżerskiej na bieżący monitoring stanu wykonywanych zadań.

Źródło: Asseco Business Solutions

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top