humansoftPlanowanie produkcji pod kątem zamówień od klientów

13 grudnia 2013. godz. 10.00


Przedmiotem webinarium jest przedstawienie rozwiązania integrującego pracę działu handlowego i zaopatrzeniowego z działem produkcji pod kątem planowania produkcji i potwierdzania terminów realizacji. W trakcie prezentacji pokażemy w jaki sposób, przy pomocy systemu Zarządzania Produkcją (humansoft HermesSQL) można efektywnie planować wielkości produkcji powiązanej z zamówieniami od klientów w oparciu o posiadane zasoby:
  • Magazynowe (surowce/półprodukty)
  • Produkcyjne (maszyny)
Agenda:
  • Charakterystyka firmy Humansoft
  • Obieg dokumentów związanych z realizacją zamówień 
  • Planowanie zakup[u surowców pod zlecenie 
  • Plan pracy dla parku maszynowego
  • Emisja zleceń
  • Raportowanie produkcji
Adresaci webinarium:
  • Dyrektorzy / Kierownicy działu sprzedaży
  • Dyrektorzy / Kierownicy działu produkcji
  • Dyrektorzy / Kierownicy działu zakupów
  • Dyrektorzy / Kierownicy działu IT
Termin webinarium:
 
13 grudnia 2013, początek o godz. 10.00 (zakończenie ok. godz. 11.00)

Uczestnictwo:

Prowadzący:

Rafał Kapusta – koordynator projektów IT w firmie Humansoft Sp. z o.o.. Ekspert w dziedzinie procesów produkcyjnych, magazynowych, logistycznych i sprzedażowych. Posiada ponad 10- letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy ERP i MES głównie w sektorze produkcyjnym.

Organizator:

Humansoft Sp. z o.o. – producent oprogramowania biznesowego dla firm z ponad 20 letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy obejmuje system ERP, CRM, MES dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach. Obecnie z oprogramowania Humansoft korzysta ponad 10.000 tysięcy przedsiębiorstw. Producent posiada ogólnopolską sieć handlową liczącą blisko 100 autoryzowanych partnerów.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top