WEBINARIUM: Oszczędność czasu i miejsca na magazynie
W dzisiejszych czasach firmy z rozbudowanymi halami magazynowymi wymagają rozwiązań, które ułatwią im zarządzanie ruchem towarów w magazynach oraz lepsze wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Podczas webinarium przedstawimy Państwu system humansoft HermesSQL wraz z rozwiązaniami zwiększającymi wydajność czynności realizowanych w magazynach.
Udział w naszym webinarium pozwoli Państwu dowiedzieć się, w jaki sposób przy pomocy rozwiązań informatycznych można:
- Obniżyć koszty składowania materiałów
- Zwiększyć efektywność pracowników
- Zagregować zadania magazyniera
- Zminimalizować „czynnik ludzki” w obszarze obsługi logistyki i magazynowania
- Efektywnie wykorzystać FIFO w pracy magazyniera
- Zmniejszyć zaleganie przeterminowanych produktów
- Na bieżąco przeprowadzać inwentaryzację towarów
- Kontrolować przebieg obrotu magazynowego
- Zminimalizować czas dotarcia do wyznaczonego towaru (mapa dotarcia)
- Składować materiały uwzględniając gabaryty towaru
Agenda:
- Obieg dokumentów magazynowych w wariantach: - Analiza zapotrzebowania, Zamówienie, Magazyn, Zakup - Analiza zapotrzebowania, Zamówienie, Magazyn, Sprzedaż
- Rozwiązania mobilne obsługi magazynu
- Mierzenie wydajności pracownika
- Optymalizacja wykorzystania hali magazynowej
Adresaci webinarium
- Kierownik logistyki i magazynu
- Kierownik działu sprzedaży
- Kierownik działu zakupów
Termin webinarium:
- 15 listopada 2013, początek o godz. 10.00 (zakończenie ok. godz. 11.00)
Uczestnictwo:
- Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona
- Zarejestruj się już dziś!
Prowadzący:
- Agnieszka Bąk – starszy specjalista ds. wdrożeń rozwiązań informatycznych w firmie Humansoft Sp. z o.o.. Ekspert w dziedzinie procesów sprzedażowych, magazynowych, logistycznych i księgowych. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów zarządzania przedsiębiorstwem w firmach z sektora MŚP.
Organizator:
- Humansoft Sp. z o.o. – producent oprogramowania biznesowego dla firm z ponad 20 letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy obejmuje system ERP, CRM, MES dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach. Obecnie z oprogramowania Humansoft korzysta ponad 10.000 tysięcy przedsiębiorstw. Producent posiada ogólnopolską sieć handlową liczącą blisko 100 autoryzowanych partnerów.