HUMANSOFTWEBINARIUM: Oszczędność czasu i miejsca na magazynie

15 listopada 2013. godz. 10.00

 

W dzisiejszych czasach firmy z rozbudowanymi halami magazynowymi wymagają rozwiązań, które ułatwią im zarządzanie ruchem towarów w magazynach oraz lepsze wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Podczas webinarium przedstawimy Państwu system humansoft HermesSQL wraz z rozwiązaniami zwiększającymi wydajność czynności realizowanych w magazynach.

Udział w naszym webinarium pozwoli Państwu dowiedzieć się, w jaki sposób przy pomocy rozwiązań informatycznych można:

  • Obniżyć koszty składowania materiałów 
  • Zwiększyć efektywność pracowników 
  • Zagregować zadania magazyniera
  • Zminimalizować „czynnik ludzki” w obszarze obsługi logistyki i magazynowania
  • Efektywnie wykorzystać FIFO w pracy magazyniera
  • Zmniejszyć zaleganie przeterminowanych produktów
  • Na bieżąco przeprowadzać inwentaryzację towarów
  • Kontrolować przebieg obrotu magazynowego
  • Zminimalizować czas dotarcia do wyznaczonego towaru (mapa dotarcia) 
  • Składować materiały uwzględniając gabaryty towaru

Agenda:

  • Obieg dokumentów magazynowych w wariantach: - Analiza zapotrzebowania, Zamówienie, Magazyn, Zakup - Analiza zapotrzebowania, Zamówienie, Magazyn, Sprzedaż 
  • Rozwiązania mobilne obsługi magazynu
  • Mierzenie wydajności pracownika
  • Optymalizacja wykorzystania hali magazynowej

Adresaci webinarium

  • Kierownik logistyki i magazynu
  • Kierownik działu sprzedaży
  • Kierownik działu zakupów

Termin webinarium:

  • 15 listopada 2013, początek o godz. 10.00 (zakończenie ok. godz. 11.00)

Uczestnictwo:

Prowadzący:

  • Agnieszka Bąk – starszy specjalista ds. wdrożeń rozwiązań informatycznych w firmie Humansoft Sp. z o.o.. Ekspert w dziedzinie procesów sprzedażowych, magazynowych, logistycznych i księgowych. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów zarządzania przedsiębiorstwem w firmach z sektora MŚP.

Organizator:

  • Humansoft Sp. z o.o. – producent oprogramowania biznesowego dla firm z ponad 20 letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy obejmuje system ERP, CRM, MES dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach. Obecnie z oprogramowania Humansoft korzysta ponad 10.000 tysięcy przedsiębiorstw. Producent posiada ogólnopolską sieć handlową liczącą blisko 100 autoryzowanych partnerów.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top