multitrainCRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

19 września 2013 r., Wrocław

Rozwiązania CRM wspierają sprzedaż i obsługę klienta. Pozwalają firmom na zwiększanie przychodów poprzez pozyskanie nowych klientów, utrzymanie istniejących, a to wszystko dzięki lepszemu zarządzaniu ich działalności. Zadaniem systemów CRM jest dostarczenie klientom tego, czego dokładnie chcą. Jest to platforma komunikacji, która pozwala wsłuchać się w potrzeby klienta oraz poznać motywy jego działania.


Chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować koszty oraz ryzyko związane z obsługą klienta?

Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?

zapraszamy na naszą konferencję!

AGENDA

Podczas konferenji prelekcje wygłoszą m.in.:
  • Wojciech Bednarek, Manager ds. Współpracy, Polska Kancelaria Brokerska
  • Wiesław Bełz, Wiceprezes Zarządu, Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Zagadnienia tematyczne:
  • Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM a zarządzanie wiedzą

Konferencja jest bezpłatna dla:
  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie
*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top