CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
19 września 2013 r., Wrocław
Rozwiązania CRM wspierają sprzedaż i obsługę klienta. Pozwalają firmom na zwiększanie przychodów poprzez pozyskanie nowych klientów, utrzymanie istniejących, a to wszystko dzięki lepszemu zarządzaniu ich działalności. Zadaniem systemów CRM jest dostarczenie klientom tego, czego dokładnie chcą. Jest to platforma komunikacji, która pozwala wsłuchać się w potrzeby klienta oraz poznać motywy jego działania.
Chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować koszty oraz ryzyko związane z obsługą klienta?
Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?
zapraszamy na naszą konferencję!
AGENDA
Podczas konferenji prelekcje wygłoszą m.in.:
- Wojciech Bednarek, Manager ds. Współpracy, Polska Kancelaria Brokerska
- Wiesław Bełz, Wiceprezes Zarządu, Śląskie Towarzystwo Marketingowe
Zagadnienia tematyczne:
- Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM a zarządzanie wiedzą
Konferencja jest bezpłatna dla:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie