System Gospodarki Własnej Oracle w Credit Agricole Life Insurance

 Oracle Polska informuje, że w polskiej filii firmy Credit Agricole Life Insurance (dawniej TU Predica) zakończył się podstawowy etap wdrożenia scentralizowanego Systemu Gospodarki Własnej Oracle (SGW). System jest oparty na system ERP Oracle E-Business Suite, głównym wykonawcą wdrożenia jest firma Comarch SA, kluczowy partner Oracle Polska w dziedzinie aplikacji zaplecza dla branży ubezpieczeniowej.


Rozwiązanie obejmuje następujące moduły: Księga główna, Zobowiązania, Należności, Środki trwałe oraz Zarządzanie środkami pieniężnymi. Wdrożenie odbyło się w bardzo krótkim czasie 6 miesięcy. Obecnie projekt znajduje się w fazie uruchamiania systemu Comarch Life Insurance, który jest podstawową aplikacją dziedzinową przeznaczoną do obsługi działalności ubezpieczeniowej firmy Credit Agricole Life Insurance.

Nasza firma rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego do obsługi back-office potrzebowaliśmy systemu sprawdzonego, który zagwarantowałby nam obsługę nie tylko teraz, ale także w przyszłości - mówi Laurent Betting, Dyrektor IT CALI Europe Oddział w Polsce. SGW Oracle ma doskonałe referencje w polskim sektorze finansowym, które przekonały nas do tego właśnie rozwiązania. Nie bez znaczenia był także fakt, że nasz partner wdrożeniowy, firma Comarch ma duże doświadczenie w instalacji tego systemu w firmach ubezpieczeniowych

Oprócz instalacji modułów systemu SGW, konsultanci Comarchu wykonali interfejsy z innymi systemami informatycznymi instytucji. System Gospodarki Własnej Oracle jest pierwszym oprogramowaniem do obsługi zaplecza, jakie zostało zainstalowane w Credit Agricole Life Insurance.

Oprócz zarządzania finansami, jednym z głównych zadań SGW Oracle jest wspomaganie procesu obsługi majątku, poczynając od planowania inwestycji, poprzez jej realizację, oddanie do użytkowania, naliczanie kosztów związanych z amortyzacją oraz utrzymaniem środka trwałego.

SGW Oracle nadaje się szczególnie do obsługi instytucji wielooddziałowych, pozwala bowiem na wydzielone prowadzenie rachunkowości dla wielu jednostek organizacyjnych i równoczesną scentralizowaną kontrolę sytuacji przedsiębiorstwa. Rozbudowane mechanizmy konsolidacji ułatwiają uzyskiwanie spójnego obrazu całej firmy.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top