Od kilku lat PKO Bank Polski skutecznie realizuje strategię opartą na cyfryzacji. Buduje przewagi konkurencyjne oparte na systematycznie rozbudowywanym potencjale technologicznym, który wykracza poza tradycyjny obszar finansów.
Z badań przeprowadzonych przez Microsoft w 21 krajach Europy wynika, że aby konkurować w dzisiejszym świecie wypełnionym technologią, nie wystarczy korzystać z narzędzi dobrej jakości. Warunkiem efektywnego korzystania z technologii jest zakorzenienie jej w silnej kulturze cyfrowej.
Instytucją, która podąża tą ścieżką jest PKO Bank Polski. Jednym z ostatnich przykładów jest wdrożenie Microsoft Teams w ciągu zaledwie 2 miesięcy. Rozwiązanie zainstalowano na ponad 10 000 komputerach oraz 3000 telefonach. Otwarcie na tak kompleksowe rozwiązania i usługi chmurowe mocno wpływa na budowę istotnych przewag konkurencyjnych PKO Banku Polskiego.
Podczas wdrożenia zostało spełnionych 57 wymagań Standardu Polish Cloud. W projekt wdrożenia Microsoft Teams w PKO Banku Polskim były zaangażowane zespoły banku, Microsoft i firmy Accenture.
Źródło: www.microsoft.com/pl/
Instytucją, która podąża tą ścieżką jest PKO Bank Polski. Jednym z ostatnich przykładów jest wdrożenie Microsoft Teams w ciągu zaledwie 2 miesięcy. Rozwiązanie zainstalowano na ponad 10 000 komputerach oraz 3000 telefonach. Otwarcie na tak kompleksowe rozwiązania i usługi chmurowe mocno wpływa na budowę istotnych przewag konkurencyjnych PKO Banku Polskiego.
Podczas wdrożenia zostało spełnionych 57 wymagań Standardu Polish Cloud. W projekt wdrożenia Microsoft Teams w PKO Banku Polskim były zaangażowane zespoły banku, Microsoft i firmy Accenture.
Jako zespół Accenture wsparliśmy bank we wdrożeniu rozwiązania Microsoft Teams w szczególności w obszarze zgodności z wymaganiami KNFu. Pomógł w tym standard Polish Cloud, przygotowany przez Związek Banków Polskich – powiedział Karol Mazurek, Managing Director w Accenture.
Środowisko Teams wdrażaliśmy etapami. Na każdym z nich pracownicy banku mieli dostęp do poprzednich narzędzi służących do komunikacji, mimo to zauważyliśmy, że bardzo chętnie przesiadają się na platformę Teams. Po miesiącu od wdrożenia praktycznie wszyscy korzystali już z nowego narzędzia i tak zostało do dziś. – opowiedziała Aleksandra Sroka – Krzyżak, Dyrektor Departamentu Strategii PKO Bank Polski.
Źródło: www.microsoft.com/pl/