ERP view itintegro

Firma Oracle Polska zakończyła się projekt informatyczny o nazwie Data Grid dla Banku Zachodniego WBK. Istotą projektu było stworzenie platformy integracji danych z systemów bankowych w czasie rzeczywistym na potrzeby systemów CRM obsługujących kontakty z klientami.

REKLAMA:
 
 
Głównym wykonawcą wdrożenia była firma Advatech, partner Oracle na poziomie Gold, wspierana przez Oracle Consulting Services (OCS) oraz Advanced Customer Services (ACS). System będzie dostarczał zawsze aktualny i kompletny zestaw danych biznesowych, do wykorzystania przez bankowe systemy operacyjne – początkowo aplikacje front-end w oddziałach, w placówkach partnerskich banku oraz bankową infolinię, potem również przez moduły bankowości internetowej i mobilnej.

System Data Grid został zbudowany przy zastosowaniu produktów z rodziny Oracle Fusion Middleware oraz Oracle Data Integration, głównie Oracle Coherence i Oracle GoldenGate. Oprogramowanie Oracle Coherence tworzy zestawy obiektów dostępnych w pamięci RAM, natomiast Oracle GoldenGate odpowiada za masową replikację danych z kluczowych systemów banku zawierających informacje o klientach, w tym z korporacyjnej hurtowni danych. Takie działania umożliwią w pełni wielokanałową obsługę klientów, dając pracownikom Banku pełną i przekrojową informację o relacjach z nimi we wszystkich kanałach.

Zbudowany w Banku Zachodnim WBK system Data Grid, to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, oparte na najnowocześniejszych i innowacyjnych technologiach dostępnych obecnie na rynku” – komentuje Małgorzata Zielińska, odpowiedzialna za sprzedaż technologii Oracle do Sektora usług finansowych. „Warunkami powodzenia projektu była także doskonała współpraca ekspertów Oracle OCS i Oracle ACS z partnerem wdrożeniowym oraz zespołem specjalistów Banku Zachodniego WBK, a także elastyczna polityka licencyjna i kompleksowe podejście do zagadnienia, jakie zaprezentowaliśmy naszemu klientowi.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tak nowatorskiego projektu głównie dla zwiększenia jakości obsługi naszych klientów” – powiedział Patryk Nowakowski, CIO Banku Zachodniego WBK „Wielokanałowość komunikacji z klientem oraz jej personalizacja to sprawdzone metody na osiągniecie celów biznesowych. System Data Grid doskonale integruje w czasie rzeczywistym dane przepływające pomiędzy kluczowymi systemami naszego banku, co umożliwia nam uzyskanie zawsze aktualnej informacji - zarówno na potrzeby operacyjne jak i analityczne.
Źródło: www.oracle.com

PODOBNE


loading...