Salesforce poinformował o rozszerzeniu platformy Work.com, aby pomóc firmom spokojnie przejść przez okres odbudowy po kryzysie. Celem nowych funkcjonalności jest dostarczenie firmom szerokiego zakresu narzędzi, które umożliwią szybki powrót na drogę rozwoju w nowej rzeczywistości. Pakiet produktów obejmuje m.in. narzędzia i wsparcie technologiczne zwiększające produktywność, a także komunikatory, których zadaniem jest informowanie klientów i pracowników o nowych zasadach i procedurach sprzyjających bezpieczniejszym kontaktom, pracy i doświadczeniach.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Ostatnie sześć miesięcy zmieniło sposób życia, pracy i prowadzenia interesów już na zawsze. Weszliśmy w całkowicie inny, cyfrowy świat, w którym Zoom stał się nową salą konferencyjną, kuchnie - nowymi call center, a e-commerce stał się podstawowym sposobem robienia zakupów.

Organizacje potrzebują zatem nowych sposobów radzenia sobie w nadchodzącej przyszłości. Pracownicy chcą być produktywni i zaangażowani wszędzie tam, gdzie pracują, jednak zgodnie z opublikowanymi nowymi badaniami, ponad jedna trzecia pracowników nie dysponuje technologią umożliwiającą skuteczną pracę na odległość. Jednocześnie klienci chcą, aby firma dawała im bezpieczne sposoby interakcji w przestrzeni fizycznej, takiej jak sklepy, banki czy gabinety lekarskie.

Pandemia przyspieszyła zmianę i zredefiniowała podejście firm do zarządzania przedsiębiorstwem, w taki sposób, aby móc odnaleźć się w nowym, cyfrowym świecie”, powiedziała Sarah Franklin, EVP i GM, Platform, Trailhead i AppExchange w Salesforce". Work.com dzięki nowym technologiom ułatwia proces dostosowywania się do nowych warunków pracy. Dzięki aktualizacji dostarcza pracownikom narzędzia umożliwiające pracę z każdego miejsca, klientom – ułatwia kontakt z usługodawcami, zapewniając przy tym wysoki standard obsługi, a firmom – daje możliwość doskonalenia się pomimo trudnych warunków.


Nowe rozwiązania Work.com pozwalają sprostać wyzwaniom stawianym przez współczesny świat

Work.com to zestaw narzędzi i technologii Salesforce Customer 360 dedykowany organizacjom na całym świecie, które chcą odnaleźć się w nowej rzeczywistości i w jak najkrótszym czasie powrócić do poziomu efektywności sprzed pandemii. Work.com został już wdrożony w wielu państwach na całym świecie i korzystają z niego zarówno instytucje, jak i całe miasta. Salesforce wprowadził również niedawno Work.com for Vaccines, aby pomóc rządom i organizacjom opieki zdrowotnej w bardziej efektywnym zarządzaniu programami szczepień na dużą skalę. Rozszerzenie zakresu narzędzi Work.com zawiera:

Nową technologię zwiększającą zaangażowanie i produktywność
  • Employee Workspace to centralny cyfrowy punkt dostępu pracowników do wszelkich narzędzi i zasobów potrzebnych do pracy z dowolnego miejsca, w tym aplikacji zwiększających wydajność, takich jak Google Workspace i Quip, platform edukacyjnych, takich jak myTrailhead, systemów płacowych i innych. Employee Workspace zapewnia również spersonalizowaną komunikację, wbudowane aplikacje do współpracy i system powiadomień, dzięki czemu pracownicy mogą być na bieżąco ze wszystkimi sprawami, pracując z dowolnego miejsca.
  • Employee Helpdesk pozwala pracownikom na zadawanie pytań i szybkie uzyskiwanie pomocy niezależnie od tego, czy potrzebują wsparcia informatycznego, czy też mają pytania dotyczące zasad i świadczeń z zakresu HR. Czatboty napędzane przez sztuczną inteligencję Einstein zapewniają pracownikom dostęp do artykułów, źródeł wiedzy i ścieżek rozwoju w każdym sektorze.

Nowe aplikacje komunikacyjne umożliwiające bezpieczniejszą komunikację z klientami i pracownikami
  • Queue Management - zarządzanie kolejką pomaga firmom posiadającym swoje biura stacjonarne przestrzegać zasad dystansu społecznego, poprzez tworzenie wirtualnych kolejek w celu ochrony klientów i zarządzania przepustowością miejsca. Klienci mogą z łatwością rezerwować miejsca w kolejce za pośrednictwem aplikacji i otrzymywać informacje o statusie kolejki poprzez wiadomości SMS. • Broadcast Messaging – umożliwia firmom przekazywanie informacji klientom i pracownikom na temat aktualnych godzin pracy, terminów spotkań, ale także alertów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wszystko to za pomocą różnych kanałów – wiadomość WhatsApp lub Messenger. Dzięki automatycznym czatbotom i spersonalizowanej komunikacji firmy mogą szybko odpowiadać na pytania lub zgłoszenia serwisowe.
  • Digital Trust Cards – pozwala pracownikom sklepów na szybką aktualizację stron internetowych i aplikacji, uwzględniając indywidualne obostrzenia dla konkretnej lokalizacji. Dzięki temu przedsiębiorcy nie muszą martwić się o to, że wytyczne dotyczące dystansu społecznego lub zasad higieny nie są przestrzegane. Te narzędzia mają na uwadze troskę o bezpieczeństwo i zaufanie klientów.

Dobre samopoczucie naszych pracowników w momencie ponownego otwarcia biur na całym świecie jest dla nas najwyższym priorytetem", powiedziała Becky Schmitt, dyrektor ds. pracowników w Cognizant. "Nasze dotychczasowe doświadczenie z Work.com wskazują na istotną wartość tej platformy. Dzięki niej możemy z łatwością zaplanować i wdrożyć proces powrotu naszych pracowników do biur, w trosce o ich zdrowie i bezpieczeństwo.


Źródło: Salesforce

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top