oracle 120Aby dostarczać organizacjom przełomowe narzędzia potrzebne im do tworzenia innowacji, firma Oracle zapowiedziała konsekwentne wprowadzanie innowacji w całej chmurze Oracle Cloud, w dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja, automatyczne uczenie, blockchain, Internet Rzeczy i interfejsy dostosowane do potrzeb użytkowników.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Celem Oracle jest to, by nowe technologie były wszechobecne w jej produktach chmurowych. Aby pomagać klientom w łatwiejszym korzystaniu z tych technologii w ramach cyfrowej transformacji ich przedsiębiorstw, firma Oracle wbudowała je w swoje aplikacje biznesowe oraz platformę. Dzięki temu klienci mogą je wykorzystywać do budowy swoich własnych rozwiązań. Ponadto infrastruktura Oracle Cloud służy jako fundament dla nowych funkcji w zakresie sztucznej inteligencji i funkcji autonomicznych.
Najważniejszą szansą oferowaną przez nowe technologie jest umożliwienie naszym klientom wprowadzania innowacji na niespotykaną wcześniej skalę” — powiedział Amit Zavery, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Oracle Cloud Platform. „Technologie Oracle dostarczają klientom narzędzia do tworzenia innowacji, nowych możliwości oraz przełomowych, rewolucyjnych rozwiązań.
Technologie automatycznego uczenia i zaawansowane funkcje sztucznej inteligencji stanowią część usług Oracle Cloud. Na przykład aplikacje Oracle CX mają wbudowane narzędzia AI, które pozwalają lepiej przewidzieć kondycję konta klienta, wykonać potrzebne działania serwisowe, zautomatyzować odpowiedzi i świadczyć bardziej spersonalizowane usługi. Oracle wbudowuje mechanizmy automatycznego uczenia również w swoje zabezpieczenia, aby pomagać klientom w wykrywaniu zagrożeń.

Innowacje technologiczne w ofercie Oracle to m.in.:

Asystent cyfrowy zapewniający spersonalizowane interakcje: Asystent cyfrowy Oracle Digital Assistant to najnowsze ogniwo w ewolucji funkcji czatbotów. Umożliwia on firmom tworzenie spersonalizowanych asystentów cyfrowych, które pomagają pracownikom pracować inteligentniej i wydajniej. Dzięki tej technologii pracownicy mogą korzystać z jednego kompleksowego asystenta cyfrowego, którego można przeszkolić w zakresie kompetencji dotyczących wielu aplikacji, takich jak HR, ERP, CRM i CX. Wykorzystując sztuczną inteligencję, asystent cyfrowy Oracle rozumie kontekst, odczytuje intencje oraz identyfikuje wzorce zachowań użytkowników i uczy się ich w celu proaktywnego automatyzowania rutynowych zadań — takich jak zatwierdzanie wydatków czy zmiana terminu spotkań — w imieniu użytkownika.

Blockchain dla aplikacji dla łańcucha dostaw: Wprowadzone niedawno rozwiązanie Oracle Blockchain zostało już wdrożone w wielu branżach na całym świecie. Oracle rozbudowuje obecnie swoją usługę Blockchain o nowe aplikacje biznesowe, aby obsługiwać nowe przypadki użycia, takie jak śledzenie na potrzeby łańcucha dostaw i logistyki. Nowe aplikacje Oracle Blockchain zwiększają przejrzystość i możliwość śledzenia całego łańcucha dostaw, udostępniając takie funkcje jak inteligentne śledzenie, badanie pochodzenia produktów i określanie ich serii, inteligentny cold chain oraz śledzenie gwarancji i wykorzystania.

Automatyzacja dla usług zabezpieczeń: Oracle oferuje nowe chmurowe usługi zabezpieczeń, które wykorzystują automatyczne uczenie i inteligentną automatyzację do tego, aby pomagać w zapobieganiu zagrożeniom, wykrywaniu ich i reagowaniu na nie. Web Application Firewall (WAF) chroni środowisko przedsiębiorstwa przed atakami na ruch w sieci WWW, Distributed Denial-of-Service (DDoS) nie dopuszcza do zakłócania pracy aplikacji przez czynniki zewnętrzne, zintegrowane rozwiązanie Cloud Access Security Broker (CASB) monitoruje bezpieczeństwo konfiguracji i egzekwuje związane z nim reguły, a Key Management Service (KMS) umożliwia kontrolę szyfrowania danych.

Inteligentne aplikacje z wbudowanymi funkcjami AI: Aby umożliwić szybsze i łatwiejsze wdrożenie sztucznej inteligencji, w aplikacjach Oracle Cloud funkcje AI są płynnie zintegrowane z dotychczasowymi zadaniami i procesami. Dzięki temu użytkownicy końcowi szybciej się ich uczą. Aplikacje te wysyłają użytkownikom wskazówki, informujące ich o nowych funkcjach AI w ramach znanego interfejsu aplikacji. Nowe modele interakcji takie jak rozpoznawanie głosu i czatboty są wbudowane w aplikacje, aby zapewnić użytkownikom bardziej intuicyjną i spersonalizowaną obsługę.

Autor: Patryk Jaworski, ERP-VIEW.PL

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top