Polski startup insurtech wykorzysta rozwiązania SAS obejmujące machine learning oraz silnik decyzyjny real-time do budowy innowacyjnej platformy oferującej ubezpieczenia na żądanie.

 REKLAMA 
 snt button 250 2019 
SAS ogłasza współpracę z polskim startupem ONDI, rozwijającym platformę do zakupu ubezpieczeń. Na mocy podpisanej umowy, firma otrzyma dostęp do najnowszych technologii SAS w obszarze uczenia maszynowego i inteligentnego silnika decyzyjnego real-time. Dzięki wprowadzonym innowacjom produkty oferowane klientom na platformie ONDI będą spersonalizowane i dostosowane do ich możliwości finansowych.

Dynamiczny rozwój branży ubezpieczeniowej i rosnąca konkurencja wymaga odpowiedniego wykorzystania technologii, w tym systemów analitycznych. Firma ONDI zdecydowała się na wdrożenie platformy SAS Viya, zapewniającej jednorodne środowisko gotowe do pracy w chmurze, z którego korzystać mogą wszyscy członkowie organizacji – specjaliści data science, analitycy biznesowi, programiści czy kadra zarządzająca. Dodatkowo, możliwość integracji z rozwiązaniami open source pozwala na wykorzystywanie różnych źródeł danych, co w branży ubezpieczeniowej jest niezwykle istotne.

Platforma SAS Viya idealnie wpisuje się w model działania ONDI – dostarcza najnowocześniejsze techniki analityczne, potrzebne do wyceny spersonalizowanych produktów oraz skalowalność, niezbędną sektorowi InsurTech z ogromnym potencjałem wzrostu. Z oferowanych rozwiązań korzystają nie tylko firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku, lecz także prężnie rozwijające się startupy, czego przykładem jest współpraca z ONDI – mówi Anna Muszyńska, Country Leader SAS Polska.


Na bazie oprogramowania SAS Viya, ONDI uruchomi własną platformę sprzedaży ubezpieczeń w innowacyjnym modelu biznesowym, z wykorzystaniem unikalnych rozwiązań produktowych i aktuarialnych. ONDI umożliwi osobom fizycznym zawarcie polisy ubezpieczeniowej na warunkach i w cenie dopasowanej do indywidualnych preferencji oraz potrzeb klienta.

Rynek ubezpieczeń się zmienia, klienci oczekują bardziej elastycznych i spersonalizowanych produktów dostępnych na żądanie. W tę potrzebę wpisuje się nasze rozwiązanie, a dzięki narzędziom dostępnym na platformie SAS Viya możemy jeszcze lepiej analizować dane pochodzące z wielu źródeł, szukać odpowiednich korelacji oraz dostosowywać ofertę do klienta w maksymalnie krótkim czasie – mówi Dariusz Poniewierka, Prezes firmy NextGenIns1, właściciela marki ONDI.


Startup ONDI założony został przez Tomasza Domagalskiego oraz Dariusza Poniewierkę. Obecnie firma pracuje nad pierwszą wersją rozwiązania we współpracy z wybranym zakładem ubezpieczeń.

Źródło: SAS Institute

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top