Fundusz inwestycyjny Warsaw Equity Group wesprze Nethansę blisko czterema milionami euro, które mają zostać przeznaczone m.in. na rozwój platformy SaaS oraz międzynarodową ekspansję. Narzędzie Nethansy pozwala na automatyzację sprzedaży na marketplace'ach takich jak Amazon i Kaufland.de. Już dziś korzysta z niego ponad stu klientów, którzy wypracowali dzięki platformie Nethansy dodatkowy zysk przekraczający 20 milionów złotych.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 


Nethansa, to polska firma technologiczna, która stworzyła i rozwija platformę do zwiększania zysków ze sprzedaży na marketplace'ach. Autorskie narzędzie polskiej firmy działa w modelu SaaS i wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy ofert konkurencji i optymalizacji cen wystawionych na sprzedaż produktów, dzięki czemu skokowo zwiększa marżę swoich klientów. Umożliwia też zarządzanie cenami sprzedaży towarów na ośmiu europejskich rynkach w Amazon i Kaufland.de. Połączenie z systemami największych firm logistycznych ułatwia natomiast efektywną kontrolę i obsługę zamówień w czasie rzeczywistym.

Jesteśmy wiodącą firmą w Polsce, działamy również w Niemczech i wchodzimy na rynek w krajach skandynawskich. Jednak w najbliższym czasie chcemy w pełni udostępnić platformę Nethansy klientom z pozostałej części Europy, a kluczem do tego będzie zintegrowanie naszego narzędzia z innymi platformami sprzedażowymi. Pozyskaliśmy już ok. 20 milionów złotych z programów Unii Europejskiej, oraz funduszy inwestycyjnych - Movens Capital, CofounderZone, LT Capital oraz od inwestorów indywidualnych. Jednak to współpraca z Warsaw Equity Group i pozyskane środki w rundzie A finansowania pozwolą na dalszą szybką realizację naszych założeń – mówi Sascha Stockem, prezes zarządu Nethansy.


WEG docenia produkt, jak i zespół Nethansy

Fundusz inwestycyjny Warsaw Equity Group zdecydował się wziąć udział w serii A finansowania firmy Nethansa ze względu na branżę, sposób zarządzania i warunki biznesowe, w których działa spółka. Jak podkreślają analitycy WEG, w kolejnych latach spodziewany jest silny wzrost znaczenia marketplace’ów typu Amazon czy Kaufland.de kosztem internetowych sprzedawców detalicznych oraz ogólny wzrost sprzedaży w e-commerce.

W Nethansie dostrzegamy zarówno bardzo dobry produkt, którym jest ich autorska platforma, jak i najwyższej próby zespół. Nasze wsparcie wykracza daleko poza inwestycję kapitałową. Misję, wizję i wartości WEG zamknęliśmy w trzech słowach: Partners for Growth. Ze spółkami pracujemy w sposób strategiczny, dzięki czemu dostarczamy im wartość, skupiając się na zwiększaniu efektywności kluczowych procesów biznesowych i maksymalizacji potencjału zespołu i organizacji. Społeczność, którą budujemy wokół marki WEG, pomaga naszym spółkom osiągać jeszcze lepsze wyniki – zaznacza Przemysław Danowski, Partner Zarządzający Warsaw Equity Group.


Platforma Nethansy przynosi zyski już dziś

Nethansa swoje biuro ma w gdańskim Olivia Business Centre. To tam na co dzień ponad 70 pracowników rozwija platformę, z której dziś korzysta już ponad 100 firm. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy narzędzie Nethansy przyniosło klientom firmy ponad 20 milionów złotych dodatkowego zysku. Z platformy Nethansy mogą skorzystać zarówno średnie e-commerce, jak i duże marki, które celują przede wszystkim w rozwój poprzez optymalizację działań.

Sukces sprzedażowy ma miejsce również dzięki wsparciu specjalistów. Nethansa, zanim stworzyła technologię optymalizującą i automatyzującą sprzedaż, zbudowała zespół ekspertów, którzy dziś są trzonem firmy. To oni nadal będą wsparciem strategicznym dla klientów i będą im pomagać podejmować najkorzystniejsze decyzje z punktu widzenia biznesowego – zapewnia Sascha Stockem, prezes zarządu Nethansy.


Źródło: Nethansa

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top