Controlling w Orlen Centrum Serwisowe

Dobiega końca wdrożenie kompleksowej platformy controllingowej INTENSE Business Intelligence w firmie ORLEN Centrum Serwisowe. Jesienią zakończono też wdrożenie systemu INTENSE Internetowe Karty Pracy.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 

Firma ORLEN Centrum Serwisowe jest największym i najnowoczesniejszym polskim zakładem, prowadzącym działalność w zakresie sprzedaży, serwisu i remontów urządzeń związanych ze stacjami paliw. Szeroki i różnorodny zakres działalności na terenie całego kraju wymagał nowoczesnych narzędzi controllingowych.

Pierwszym krokiem do zaawansowanej analizy działań było właściwe gromadzenie danych. Poza systemem ERP konieczne było wprowadzenie internetowej ewidencji realizacji zleceń, umożliwiającej zbieranie pełnej informacji o pracy serwisantów. Cel został osiągnięty przez wdrożenie Internetowych Kart Pracy - elementu zintegrowanej platformy INTENSE Business Intelligence. Rozwiązanie już od kilku miesięcy skutecznie funkcjonuje w przedsiębiorstwie.

Drugim etapem było wprowadzenie zaawansowanego controllingu działalności. Został on wdrożony w oparciu o platformę INTENSE w wersji 3.6. Dzięki implementacji obszarów analitycznych "Analiza kosztów zleceń", "Magazyny", "Księgowość", "CashFlow" oraz "Oferty i zamówienia zakupów" firma ORLEN Centrum Serwisowe uzyskała kompleksową informację o rzeczywistych kosztach zleceń oraz innych rodzajów działalności. Wdrożenie trwało zaledwie 6 tygodni.

Obecnie trwa kolejny etap - implementacja controllingu po stronie sprzedażowej w ramach obszarów analitycznych "Sprzedaż" i "Oferty i zamówienia sprzedaży".

Źródło: Intense

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top