MPMInteraktywne seminaria z wykorzystaniem symulatora TFC

Poznań, Łódź, Kraków

WSTĘP WOLNY
 
 
Łańcuch dostaw - krytyczne ogniwo dla zyskowności firmy.

Trzygodzinne interaktywne seminarium z wykorzystaniem symulatora TFC.
 

WSTĘP WOLNY


20 lutego 2014, godz. 11.00 – 14.00; Poznań

25 lutego 2014, godz. 11.00 – 14.00; Kraków

27 lutego 2014, godz. 11.00 – 14.00; Łódź

Unikatowa możliwość poznania najbardziej zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw – The Fresh Connection. W trakcie trzygodzinnego spotkania poznasz środowisko TFC, doświadczysz w jaki sposób TFC jest wykorzystywane do rozwijania potencjału zespołów zajmujących się zarządzaniem łańcuchem dostaw w firmach na całym świecie. Używają go takie firmy jak BASF, Coca-Cola, Colgate, Heineken, Hyundai, Mondelez, Philips, Kimberly-Clark, Unilever, Volvo i inni. Symulator poprzez doświadczenie uczy jak organizować współpracę poszczególnych działów takich jak Sprzedaż, Zakupy, Produkcja i Logistyka, aby wspólnie podejmowane decyzje sprzyjały wymiernym, lepszym wynikom finansowym całego biznesu zamiast skupiać się na poprawie wskaźników poszczególnych działów.

Symulator poprzez doświadczenie uczy, jak organizować współpracę poszczególnych działów takich jak: Sprzedaż, Zakupy, Produkcja i Logistyka, aby wspólnie podejmowane decyzje sprzyjały wymiernym, lepszym wynikom finansowym całego biznesu zamiast skupiać się na poprawie wskaźników poszczególnych działów.

Planowanie:

Jak często produkować poszczególne wyroby, w jakich partiach? Jakie będą tego konsekwencje? Co z okresem zamrożonym w planowaniu? Jaki okres powinien obejmować? Co z zapasem bezpieczeństwa? Jak wykorzystać dane o jakości prognoz do ustalania zapasów bezpieczeństwa?

Operacje/Produkcja:

Jak interpretować wskaźniki produkcji i podejmować odpowiednie decyzje? Jakie zdolności produkcyjne są odpowiednie? Co z usprawnieniem produkcji – czy każde działanie w tym zakresie jest tak samo opłacalne? Jakie decyzje podjąć w zakresie powierzchni i pracowników w naszych magazynach?

Sprzedaż:

Które warunki dostaw są ważne dla naszych klientów? Czy możemy obiecywać warunki, których nie dotrzymamy? Jakie będą konsekwencje ustalania warunków bez „zgrania” ich z pozostałymi działami firmy? Która z taktyk będzie lepsza – rzucanie wyzwań pozostałym działom w dotrzymaniu warunków obiecanych klientowi, czy też konserwatywne ustalanie realnych warunków dostaw, które jesteśmy w stanie realizować, jako firma?

Zakupy:

Którego dostawcę wybrać i jak decyzja ta będzie wpływała na dostawy naszych produktów do klientów? Co brać pod uwagę? Co jest najistotniejsze, a co mniej ważne? Co z kosztami transportu? Jak decyzje w zakresie zakupów strategicznych będą wspierały lub ograniczały operacyjne zakupy materiałowe? Jak zabezpieczać się przed nieterminowym dostawcą?
 

WSTĘP WOLNY - ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZĄ INFORMACJĘ O UCZESTNICTWIE - PODANIE WYBRANEGO TERMINU I MIEJSCA - drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top