polesBiznesCondensa, firma która znalazła swoją niszę na rynku usług budowlanych w segmencie usuwania wilgoci oraz skutków zalania budynków. Założona w 2010 roku, obecnie swoim zasięgiem objęła niemal cały kraj. Wraz z rozwojem firma zauważyła nową potrzebę na rynku. Na tej podstawie powstała usługa - wypożyczalnia sprzętu.


 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
Dużym problemem okazało się znalezienie wygodnego i kompleksowego systemu umożliwiającego organizację i prowadzenie ewidencji wynajmu urządzeń. Poszukiwania zawodziły ze względu na brak pełnego dostosowania oprogramowania do wymagań. Z pomocą przyszedł sBiznes, partner z usług którego Condensa korzystała już wcześniej.

sBiznes to modułowe oprogramowanie ERP, opracowane tak, aby skutecznie odpowiadać na indywidualne potrzeby różnorodnych użytkowników.

Firma już od kilku lat korzystała z modułów Personel, Obrót Towarowy (zakupy, sprzedaż, zamówienia, magazyny), Księga Handlowa, Majątek Trwały, Obsługa JPK. Dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo dobrze, a partner cieszył się naszym zaufaniem i szacunkiem. Zapytaliśmy więc czy jest możliwość przygotowania nowego segmentu, dedykowanego nowym potrzebom. Odpowiedź była twierdząca. Po przedyskutowaniu funkcjonalności, nowy moduł został stworzony i zaimplementowany w ciągu niespełna 2 miesięcy - Jakub Berliński, właściciel Condensa Berliński Spółka Komandytowa

 

Do opinii i pytań użytkowników naszego oprogramowania podchodzimy w sposób uważny. To rynek, a więc potrzeby klientów, powinny wskazywać rozwój użyteczności systemu. Chcieliśmy zbudować jedno narzędzie jako alternatywę dla dotychczasowej konieczności korzystania z kilku. Kompleksowość zastosowania, prostota obsługi oraz “samowystarczalność” naszego oprogramowania była naszym celem od samego początku jego tworzenia. Tym bardziej do zapytania Pana Jakuba podeszliśmy z pełnym zaangażowaniem i entuzjazmem. - Krzysztof Orzechowicz, Prezes Zarządu

 

Dla twórców oprogramowania temat każdej rozbudowy wiąże się z problemami dotyczącymi funkcjonalności. W tym przypadku to sam klient przesłał potrzebne funkcjonalności. Nowy moduł “Wypożyczalnia” powstał z rozbudowy już istniejącego modułu “Majątek Trwały”. Do tych tzw. oczywistych funkcjonalności: wypożyczenia, sprzęt, rozliczenia, termin zwrotu, kwota wypożyczenia, obsługa kaucji, obsługa kalendarza dodaliśmy również protokoły uszkodzeń oraz inne użyteczne raporty i zestawienia wg potrzeb klienta - Krzysztof Pelczar, Główny Inżynier projektowy

 

Po wdrożeniu sBiznes zespół wdrożeniowy oferuje pomoc w szkoleniu. Każde zgłaszane pytanie znajdowało odpowiedź w bardzo szybkim czasie. Łatwość kontaktu i szybkość reakcji zasługuje szczególnie na podkreślenie. Samo oprogramowanie jest bardzo intuicyjne i przyjemne w obsłudze. Moduły działają niezależnie od siebie, ale są w pełni zintegrowane co znacznie ułatwia pracę i pomaga zaoszczędzić cenny czas. Obecnie pracujemy na sześciu modułach, co w pełni zaspokaja nasze potrzeby jeśli chodzi o oprogramowanie dla firmy i zakres ten jest rekomendacją samą w sobie. sBiznes cenię za indywidualne podejście do klienta oraz pełne zaangażowanie w rozwój wraz ze zmianą zapotrzebowania. Nasza firma ma oddziały w całej Polsce. Dzięki sBiznes po zalogowaniu się bez problemu mam dostęp do wszystkich niezbędnych informacji i mogę pracować z dowolnego biura. Chcę podkreślić, że stabilność oprogramowania w sieci ma kluczową rolę dla zachowania kontroli nad firmą podczas pracy zdalnej - Jakub Berliński, właściciel Condensa Berliński Spółka Komandytowa


Źródło: www.sbiznes.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top