loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ
comarchAirpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych - Comarch Mobile Serwis. System uporządkował i zsynchronizował prace związane z serwisem mobilnym oraz usprawnił wymianę informacji między centralą a pracownikami w terenie.


 REKLAMA 
 SNT 
 
Airpress posiadał już wcześniej oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem - Comarch ERP XL. Nowy moduł został z nim zintegrowany.

Asortyment producenta jest bardzo szeroki. Oferuje specjalistyczne produkty pneumatyczne m.in. pistolety lakiernicze, sprężarki, narzędzia i instalacje pneumatyczne a także osuszacze powietrza oraz filtry. Jeżeli któreś z tych urządzeń ulega awarii, pierwsza wizyta serwisowa odbywa się w siedzibie klienta, głównie ze względu na specyfikę i rozmiar narzędzi. Wówczas pracownik serwisu przyjeżdża do klienta i wykonuje konieczne prace naprawcze. Firma Airpress potrzebowała systemu, który usprawniłby pracę serwisantów w terenie oraz zapewniłby dostęp do pełnej dokumentacji i historii wykonanych napraw, montaży i usług, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych.

Od pewnego czasu korzystaliśmy z oprogramowania Comarch ERP XL. Jednak potrzebowaliśmy dodatkowego modułu, który pozwoliłby nam uporządkować prace serwisu mobilnego. Postawiliśmy na Comarch Mobile Serwis. Korzyści, jakie nas przekonały do tego narzędzia, to możliwość przekazywania zleceń serwisowych pracownikom za pomocą systemu, scentralizowana rejestracja, czyli możliwość uzyskiwania bieżących danych i informacji z systemu na temat działań serwisantów w terenie. Jednak najważniejszym elementem były informacje o parametrach i historii napraw – mówi Dawid Jankowski, CEO Airpress Polska.


Od momentu wdrożenia systemu Comarch Mobile Serwis komunikacja między serwisantami a centralą odbywa się z wykorzystaniem smartfonów. Pracownicy otrzymują wszystkie zlecenia przez system, w którym znajduje się pełna historia napraw danego urządzenia u konkretnego klienta. Informacje o parametrach urządzenia, które będzie serwisowane pozwala na wcześniejsze przygotowanie się do wizyty. Dodatkowo serwisant ma bezpośredni dostęp do pełnej oferty produktów z opisem, zdjęciem, ceną oraz stanem w magazynie mobilnym oraz w centrali. Po zakończeniu wizyty przygotowuje i przesyła protokół serwisowy na urządzeniu mobilnym i przesyła do klienta. Jego oryginał jest stale dostępny w systemie dla wszystkich pracowników Airpress.

Nasze wizyty u klientów nabrały innej formy. Planowanie zleceń pojedynczych oraz cyklicznych stało się możliwe za pośrednictwem kilku kliknięć. To zasługa intuicyjnego i przejrzystego interfejsu aplikacji. Comarch Mobile Serwis to elastyczne oprogramowanie, które jest doskonale dopasowane do naszych potrzeb – dodaje Dawid Jankowski.


Za wdrożenie systemu Comarch ERP była odpowiedzialna firma Supremo, partner krakowskiego producenta systemów IT.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Jak zmierzyć efektywność wdrożenia systemu ERP?

To pytanie, na które powinien sobie odpowiedzieć każdy przedsiębiorca, który myśli nad zakupem nowego systemu ERP. Problem polega na tym, że…

Integracja systemu Rekord.ERP z systemami CAD/PDM

Współczesny przemysł od dawna zmaga się z wyzwaniami, jakie niosą ze sobą produkcja jednostkowa i małoseryjna. Czasy produkcji masowej…

Sztuczna inteligencja w firmie? – jak wykorzystać  jej możliwości do zarządzania zasobami informacyjnymi

Sztuczna inteligencja nie jest gotowym rozwiązaniem, które zadziała samoistnie. Jest raczej jak młody pracownik z ogromnym potencjałem, któremu…

Jak rozwijać firmę produkcyjną dzięki ERP?

Firmy z sektora produkcyjnego potrzebują zintegrowanych rozwiązań IT (ERP}, aby umożliwić przepływ informacji między działami organizacji i…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Europa wydaje miliardy Euro na IoT. W 2019 roku rynek urośnie o 20%

Europejski rynek IoT wzrośnie w tym roku prawie o 20 procent, zapowiada IDC. Tym samym będzie wart prawie 150 mld Euro, a dwucyfrowy wynik wzrostu…

Previous Next Play Pause

RAPORT CRM 2019 - KLIKNIJ POBIERZ ZESTAWIENIE SYSTEMÓW CRM

KATALOGIT FIRMY IT

Back to top