FLOWAIR inwestuje w IT. Firma chce wykorzystać koniunkturę w budownictwie

bpscFLOWAIR, firma specjalizująca się w produkcji nowoczesnych rozwiązań grzewczo-wentylacyjnych, rozpoczęła wdrożenie systemu ERP Impuls EVO wspierającego zarządzanie. Ma on pomóc firmie we wprowadzeniu nowych produktów na rynek i ekspansji na rynku polskim oraz za granicą.

 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
 
FLOWAIR poszerza w tym roku swoje portfolio produktów o urządzenia chłodząco-grzewczo-wentylacyjne z odzyskiem ciepła typu rooftop aby tym samym zwiększyć swój udział w rynku. Ma w tym pomóc gruntowna informatyzacja firmy. System ERP dostarczony przez BPSC, jednego z największych polskich producentów oprogramowania biznesowego, ma wesprzeć FLOWAIR w obszarze zarządzania produkcją, finansami, środkami trwałymi, gospodarką materiałową a także relacjami z klientami oraz kadrami i płacami.
Przy jednoczesnym zaawansowanym wdrażaniu nowej linii produktów, otwieraniu nowej hali produkcyjnej, zakup i wdrożenie oprogramowania klasy ERP stało się koniecznością. Nowe urządzenie typu rooftop, bardzo zaawansowane technicznie, skomplikowane produkcyjnie i logistycznie ze względu na wiele elementów składowych, wymaga lepszego zarządzania produkcją i przedsiębiorstwem - zwraca uwagę Eliza Rumpca, dyrektor marketingu we FLOWAIR.
Pomorskie przedsiębiorstwo, będące jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm, inwestuje w IT, bo chce wykorzystać sprzyjającą koniunkturę. W 2015 roku nastąpiło odrodzenie polskiego rynku budowlanego a nowopowstające budynki mieszkalne, komercyjne i przemysłowe przeważnie wymagają zastosowania energooszczędnych produktów grzewczo-wentylacyjno-chłodniczych. Prognozowany wzrost rynku HVAC (HVAC to akronim angielskiej nazwy Heating, Ventilating, Air Conditioning) ma w latach 2016-2017 wynieść 17,6%.
Liczymy na to, że Impuls EVO pozwoli nam wprowadzić nowe produkty na produkcję we właściwy sposób i umożliwi śledzenie ich losów począwszy od pierwszego montażu, poprzez sprzedaż, wysyłkę, aż po dokładną analizę ich cyklu życia - przekonuje Eliza Rumpca, dyrektor marketingu we FLOWAIR.
FLOWAIR to powstała w 2003 r. firma w 100% z polskim kapitałem dostarczająca produkty grzewczo-wentylacyjno-chłodnicze, m.in. nagrzewnice dedykowane do obiektów średnio i wielkokubaturowych, do obiektów agrarnych, kurtyny powietrzne, urządzenia rooftop z odzyskiem ciepła oraz urządzenia umożliwiające wentylację bezkanałową z odzyskiem ciepła. Firma bardzo mocno związana jest z Pomorskim Parkiem Naukowo – Technologicznym, dzięki współpracy z nim powstało wiele ciekawych i innowacyjnych produktów. Od końca 2004 roku FLOWAIR prowadzi działalność na rynkach zagranicznych, głównie w zakresie dostaw urządzeń własnej produkcji. Obecnie prowadzi sprzedaż na 30 rynkach Europy i Azji.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top