loading...
RAPORT ERP
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

SAP Business One w SARE S.A.

ALTABGrupa Kapitałowa SARE SA, lider na polskim rynku e-marketingu i wsparcia sprzedaży, rozpoczęła wdrożenie nowej platformy B2B, opartej na systemie SAP Business One. Wdrożenie prowadzi Złoty Partner SAP Polska – firma Altab.

 
Grupa SARE posiada bogate doświadczenie w tworzeniu efektywnych strategii dla działań marketingowych w kanale online. Dostarcza unikalne rozwiązania, komplementarne usługi i profesjonalne narzędzia analityczne. Decyzję o wyborze nowego systemu ERP firma podjęła w zeszłym roku. Celem inwestycji była automatyzacja i przyspieszenie procesów zachodzących w organizacji, a także usprawnienie przepływu informacji pomiędzy spółkami powiązanymi w ramach grupy. SARE pracę na nowym systemie rozpoczęła w styczniu. Aktualnie Altab prowadzi nadzór nad pracą produktywną.

Wdrożenie objęło swym zakresem wszystkie działy firmy: CRM, sprzedaż, zakup, księgowość i zarządzanie finansami. Istotnym elementem wdrożenia było uruchomienie elektronicznej platformy wymiany danych i dokumentów wewnątrz Grupy Kapitałowej i z zewnętrznymi Partnerami Biznesowymi. Miało ono na celu eliminację papierowego obiegu dokumentów, usprawnienie współpracy regionalnej i zagranicznej, a w konsekwencji poprawę efektywności ekonomicznej firmy.
Wdrożenie systemu SAP to przede wszystkim kolejny krok prowadzący Grupę na rynek główny GPW. Ma na celu koordynację procesów sprzedażowych w całej Grupie Kapitałowej. Zależało nam na tym, aby usprawnić procesy budowania i utrzymywania kontaktów biznesowych, a także zoptymalizować proces obiegu informacji w firmie. Narzędzie, na które się zdecydowaliśmy nareszcie spełnia nasze oczekiwania – komentuje Dariusz Piekarski, dyrektor zarządzający i członek zarządu SARE SA.
Realizacja projektu w ramach spółki INIS, wchodzącej w skład grupy SARE, jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Źródło: www.altab.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Bonusy retrospektywne – jak sprawnie zarządzać ważnym źródłem zysku przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjnego?

Na całkowity zysk przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjnego ma wpływ wiele składowych, ale głównie wszystko sprowadza się do marży. Można by…

Czym jest Business Intelligence?

Zgodnie z definicją „encyklopedyczną”, Business Intelligence (BI), czy też po polsku analiza biznesowa, to proces polegający na przetwarzaniu…

Przemysł 4.0 i IoT – ewolucja systemów IT do planowania produkcji

Od wielu lat dostawcy systemów IT do planowania produkcji prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych funkcji i algorytmów do optymalizacji…

Czy system do zarządzania czasem pracy jest standardową częścią modułów ERP?

Aby opowiedzieć na tak zadane pytanie, konieczne jest w pierwszej kolejności zdefiniowanie, co tak naprawdę rozumiemy przez pojęcie zarządzanie…

Inteligentna fabryka

Inteligentna fabryka to koncepcja zakładu produkcyjnego, wpisującego się w realia „czwartej rewolucji przemysłowej”. Terminem tym określa…

5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku

W nadchodzącym roku cyfrowe narzędzia i modele biznesowe dadzą dyrektorom ds. marketingu bezprecedensowy wpływ na strategie rozwoju ich firm.

Previous Next Play Pause

RAPORT CRM 2019 - KLIKNIJ POBIERZ ZESTAWIENIE SYSTEMÓW CRM

KATALOGIT FIRMY IT

Back to top