KAZAR stawia na efektywne procesy

System funkcjonujący dotychczas w Kazar sprawdził się w okresie bardzo dynamicznego rozwoju firmy, lecz wraz ze wzrostem skali operacji pojawiła się potrzeba sięgnięcia po większe i bardziej elastyczne narzędzie.



W rezultacie zapadła decyzja o wdrożeniu systemu klasy ERP – Microsoft Dynamics NAV – wraz z modułem LS-RETAIL. Rozwiązanie miało zabezpieczyć kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa – zakupy, dystrybucję towarów, posprzedażową obsługę klienta, zarządzanie promocjami oraz rozliczenie sklepów. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV.COM, specjalizująca się we wdrożeniach, integracji oraz rozwoju zaawansowanych rozwiązań IT opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV.

 

O wyborze Microsoft Dynamics NAV LS-Retail zadecydowała jego elastyczność i możliwość dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Centralne zarządzanie funkcjami i interfejsem Point of Sale oraz bezproblemowa wymiana danych pomiędzy salonami a centralą to dodatkowe zalety systemu, które wpłynęły na naszą decyzję o jego wyborze – komentuje Piotr Konopka, Dyrektor Techniczny w firmie Kazar.

 

Wdrożony system objął centralę oraz POS-y (punkty sprzedaży), umożliwiając centralne zarządzanie całą siecią sprzedaży. Za największą przewagę rozwiązania należy uznać możliwość niemal swobodnego dopasowania jego funkcjonalności do potrzeb firmy. Dzięki temu operacje wykonywane w centrali są ułożone w efektywny proces, wsparty funkcjami skrojonymi na miarę. Z kolei salony sprzedaży zyskały graficzny, łatwy i szybki w obsłudze interfejs użytkownika. Tutaj także dokonano wiele modyfikacji, aby system wspierał nie tylko procesy sprzedażowe, lecz także procedury wynikające ze standardu Kazar.

 

W naszej branży liczy się sprawność operacyjna. Stawiamy na procesy efektywne, wspierane przez dedykowane funkcje systemu ERP. Mając silne wsparcie kompetentnego zespołu wdrożeniowców z NAV.COM możemy budować ambitne plany rozwoju systemu. Obecnie pracujemy nad aplikacjami mobilnymi na tablety, które znajdą zastosowanie zarówno w procesie obsługi klienta, jak i przy tworzeniu kolekcji Kazar – dodaje Piotr Konopka.

Kazar Footwear Sp. z o.o. projektuje kolekcje obuwia i galanterii skórzanej dostępne dla klientów poprzez sieć 51 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie Polski.
Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top