Oprogramowanie Asseco WAPRO w SPA-MET

Przedsiębiorstwo wielobranżowe SPA-MET, oferujące m.in. produkty i usługi dla górnictwa oraz konstrukcje stalowe, wybrało komplet aplikacji do zarządzania Asseco WAPRO, by przyspieszyć ważne procesy biznesowe, zwiększyć efektywność pracy oraz otrzymać dostęp do różnego rodzaju analiz bieżącej działalności firmy. Za wdrożenie aplikacji odpowiedzialna była firma X-COM, Złoty Partner oprogramowania Asseco WAPRO.

Przedsiębiorstwo Pracy Chronionej SPA-MET zdecydowało się na wdrożenie kompletu systemów dla MSP, które wsparły najważniejsze obszary działania firmy. Implementacja objęła program sprzedażowo-magazynowy WF-Mag dedykowany do obsługi magazynu, działu sprzedaży, logistyki oraz dostaw, aplikację finansowo-księgową WF-FaKir, system kadrowo-płacowy WF-GANG oraz oprogramowanie do ewidencji środków trwałych WF-bEST. Ponadto, uruchomiona została elektroniczna ewidencja czasu pracy oraz wdrożona identyfikacja towarów poprzez kody kreskowe. Dokonano również integracji z zewnętrznymi dostawcami w obrębie dokumentów elektronicznych takich jak: ECOD (zamówienie, faktury VAT) oraz import cenników od producentów.

Opracowane zostały także raporty uwzględniające specjalnie oprogramowane funkcje i pola dodatkowe. Dla potrzeb kontrolingu i analiz uruchomiono moduł Microsoft Reporting Services – umożliwiający bardzo zaawansowane analizy i raportowanie automatycznie rozsyłane drogą e-mail.

Dzięki systemom Asseco WAPRO firma SPA-MET uzyskała dostęp do aktualnej oraz historycznej informacji na temat kondycji finansowej i handlowej całej firmy. Skrócony został proces obiegu dokumentów oraz zautomatyzowany proces tworzenia dokumentacji związanej z obsługą klienta (do tej pory było to wykonywane ręcznie). Pracownicy działu handlowego uzyskali bieżący dostęp do aktualnych cenników. Nowe aplikacje pozwoliły również na eksport danych z innych systemów w formatach wymaganych przez firmy współpracujące. Rozwiązania znacznie przyspieszyły też pracę w dziale kadr i płacoraz pozwoliły usprawnić ewidencję czasu pracy.
Zdecydowaliśmy się na systemy Asseco WAPRO, ponieważ szukaliśmy rozwiązań, które pomogłyby zintegrować wiele procesów biznesowych oraz zwiększyć efektywność naszych działań. Ponieważ programy są intuicyjne i przyjazne w obsłudze, nasi pracownicy nie muszą walczyć już z technologią, ale mogą skupić się na wykonywaniu swoich właściwych obowiązków. Są oni w stanie sprawniej i szybciej np. wystawiać takie dokumenty jak faktura VAT, WZ czy zlecenia produkcyjne i dzięki temu lepiej obsługiwać klientów. W konsekwencji przekłada się to na osiągane przez nas wyniki sprzedażowe i pozwala optymalizować koszty bieżącej działalności – mówi Sylwia Skrzypiciel – właściciel SPA MET sp. j.
Źródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top