Kolejne oddziały Grupy NCAB z systemem ERP iScala

Firma Epicor Software poinformowała o kolejnych wdrożeniach systemu ERP Epicor iScala w siedzibach Grupy NCAB, jednego z głównych europejskich producentów płyt drukowanych. Do tej pory oprogramowanie wykorzystywały oddziały firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii, Danii, Wielkiej Brytanii, Macedonii i w Niemczech.
Od dawna stosujemy system Epicor iScala, ponieważ jego struktura i funkcjonaność idealnie wpisują się w model biznesowy Grupy NCAB — powiedział Magnus Jacobsson, IT Manager w NCAB Group. — Epicor iScala obsługuje wiele języków i walut, co jest bardzo istotne ze względu na międzynarodowy charakter naszego przedsiębiorstwa oraz ciągły rozwój, związany z ekpansją na nowe rynki. Rozwiązanie firmy Epicor jest elastyczne i dopasowuje się do naszych potrzeb.
System został zaprojektowany specjalnie pod kątem firm, które mają duże wymagania w zakresie handlu zagranicznego. Odpowiada na potrzeby wynikające z lokalizacji kraju oraz jest dostępny w wielu wersjach językowych. Posiada funkcje wspierające globalną, wielofirmową lub wielooddziałową specyfikę danego biznesu, która zakłada współpracę z rozproszoną, międzynarodową grupą klientów, dostawców i innych partnerów.
Epicor iScala zawsze był jednym z najlepszych systemów ERP dla firm globalnych, ponieważ pomaga im obniżać koszty, a jednocześnie zachować zgodność z lokalnymi przepisami —powiedział Stefan Westelius, Vice President, Sales w firmie Epicor.
Grupa NCAB wykorzystuje jeszcze jedno rozwiązanie firmy Epicor, platformę integracji biznesowej, Epicor Service Connect. Oprogramowanie pozwala nie tylko na szybki transfer danych z systemów wewnętrznych, ale także na wymianę z zewnętrzą infrastrukturą IT.
Wdrożenie Epicor Service Connect to efekt próśb naszych klientów o zintegrowanie naszego ERP z programami, które występują w ich przedsiębiorstwach. W ten sposób uzyskaliśmy pełną automatyzację procesów realizacji zamówień i dostaw — powiedział Jacobsson. — Wraz z kilkoma większymi klientami wdrożyliśmy rozwiązanie, w którym zamówienia, faktury, dostawy i serwis posprzedażowy są obsługiwane bez ręcznej interwencji. Jestem przekonany, że inwestycja w platformę Service Connect i jej implementacja we wszystkich oddziałach Grupy NCAB przyniesie widoczne korzyści biznesowe.
Źródło: www.epicor.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top