OPTeam S.A. dostarczy system ERP dla Jedynka S.A.

OPTeam S.A. dostarczy oraz wdroży system ERP w firmie Jedynka S.A. prowadzącej sieć 20 marketów „Polski Sklep JEDYNKA” na terenie Polski południowo- wschodniej. Wartość umowy wynosi 1,5 mln zł, a zakończenie projektu planowane jest na I kwartał 2012 r.
Jest to kolejna duża umowa podpisana przez OPTeam w tym roku. Cieszy nas, że będziemy realizować zaawansowany projekt dla firmy z sektora przedsiębiorstw, w którym chcemy zdecydowanie wzmocnić naszą pozycję - podkreśla Andrzej Pelczar, Wiceprezes Zarządu OPTeam S.A.
Przedmiotem zawartej umowy jest kompleksowa dostawa i wdrożenie oprogramowania ERP do zarządzania siecią sklepów w obszarach obsługi centralnego systemu dostaw, oraz analiz biznesowych. Cały system ma za zadanie usprawnić procesy związane z prowadzeniem 20 marketów – dodaje Piotr Kaczmarczyk, Dyrektor Sprzedaży OPTeam S.A. odpowiedzialny po stronie OPTeam za realizację umowy.
Umowa obejmuje również kompleksową dostawę infrastruktury serwerowo-sprzętowej wraz z kompletem usług wdrożeniowych, wsparcie w trakcie uruchomienia oraz niezbędne prace programistyczne. Na bazie całościowego rozwiązania zostanie zbudowana platforma B2B integrująca systemy informatyczne partnerów biznesowych z systemem Jedynka S.A.
Kluczem do budowania pozycji OPTeam na rynku przedsiębiorstw są nasze kompetencje i dostosowanie się do potrzeb naszych klientów. Mamy atrakcyjną jakościowo i cenowo ofertę dla dużych, ogólnopolskich przedsiębiorstw oraz dla tych mniejszych działających regionalnie - podsumowuje Pelczar.
Źrólo: Opteam SA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top