Hoop Polska automatyzuje wymianę danych

Firma Hoop Polska zdecydowała się usprawnić współpracę z partnerami handlowymi, zajmującymi się dystrybucją swoich produktów do detalicznych punktów sprzedaży. Znany producent napojów bezalkoholowych podpisał umowę z Asseco Business Solutions na wdrożenie platformy komunikacyjno - integracyjnej Connector, która pozwoli na automatyzację wymiany danych handlowych na linii producent- dystrybutorzy.
 REKLAMA 
 Wdrażasz KSeF w firmie 
Docelowo rozwiązanie Connector dostarczone Hoop Polska przez Asseco Business Solutions będzie obsługiwało kilkudziesięciu dystrybutorów, posiadających łącznie blisko 200 oddziałów na terenie całej Polski. Zadaniem systemu będzie automatyzacja procesów obsługi zamówień od partnerów handlowych, dostarczanie firmie danych o stanach magazynowych dystrybutorów oraz odsprzedaży ich produktów. Pozwoli to na zoptymalizowanie poziomu zapasów Hoop Polska oraz zapobieganie powstawaniu nadmiernych zapasów u dystrybutorów. Platforma umożliwi efektywniejsze zarządzanie łańcuchem dystrybucji, lepszą kontrolę stanów magazynowych, skuteczniejsze planowanie produkcji i dopasowanie jej wielkości w oparciu o realne zapotrzebowanie na towary Hoop Polska na rynku.
Postanowiliśmy wdrożyć Platformę Wymiany Danych Connector, gdyż jest to narzędzie doskonale dopasowane do branży FMCG, dla której zarządzanie powiązaniami dystrybucyjnymi jest wyjątkowo ważne ze względu na charakter produkowanych towarów, tzw. dóbr szybkozbywalnych. Oprócz poprawy relacji z dystrybutorami, liczymy także na optymalizację kosztów związanych zarówno z produkcją, jak i magazynowaniem naszych napojów. Ponadto system oferuje nam szereg możliwości mających na celu zapewnienie jakości analizowanych informacji uzyskiwanych od naszych dystrybutorów. Są to np. usługi normalizacji, deduplikacji, geokodyfikacji czy mapowania danych – mówi Mateusz Jesiołowski z Hoop Polska Sp. z o.o.
Hoop Polska korzysta już z rozwiązania klasy SFA od Asseco Business Solutions, które usprawnia zarządzanie terenowymi siłami sprzedaży, podnosi efektywność oraz poprawia parametry pracy przedstawicieli handlowych. Wdrożenie Platformy Connector to kolejny krok zmierzający do budowy nowoczesnej infrastruktury informatycznej w Hoop Polska, która może przyczynić się do wzrostu konkurencyjności firmy i jej produktów oraz optymalizacji kosztów, co jest szczególnie istotne w czasach gorszej koniunktury na rynku.

Platforma Connector jest wykorzystywana przez wiodących producentów działających w branży FMCG. Przez system przechodzi średnio miesięcznie ponad 23 miliony komunikatów, wymienianych pomiędzy kilkudziesięcioma producentami a siecią prawie dwóch tysięcy oddziałów dystrybucyjnych. Jego użytkownikami są m.in. takie firmy jak Nestle Polska, Kraft Foods Polska, Grupa Maspex Wadowice, Rieber Foods, Lotte Wedel, Perfetti Van Melle Polska czy FoodCare.

Źródło: Asseco Business Solutions

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top