loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

itintegro logo2015Problemem wielu organizacji są trudności z uporządkowaniem danych. Dotyczą one zarówno przepływu informacji pomiędzy użytkownikami, jak i wszystkimi oddziałami. Jak się okazuje, główną przyczyną są niezależne bazy danych w każdym z oddziałów.


 REKLAMA 
 SNT 
 
W odpowiedzi na potrzeby klientów, poznańska firma IT.integro – partner Microsoft, stworzyła moduł Master Data Management System. Jest to add-on dla systemu Microsoft Dynamics NAV, którego celem jest zapewnienie synchronizacji oraz dystrybuowanie i zarządzanie danymi w firmach posiadających wiele oddziałów. Niedawno, MDMS został rozbudowany o nowe funkcjonalności.

System Zarządzania Danymi Centralnymi

Pierwotna wersja Master Data Management System powstała w 2012 roku, dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy ich wielkości. Dało to użytkownikom pełną dowolność w wyborze funkcji odpowiadających ich potrzebom.

MDMS został rozbudowany o nowe funkcje w drugiej połowie 2018 roku. Głównym powodem aktualizacji, były coraz wyższe wymagania i zmieniające się potrzeby użytkowników w okresie trwającej cyfrowej transformacji.

Problemy rozwiązywane przez Master Data Management System:
  • Brak spójnej bazy danych, zintegrowanej pomiędzy wszystkimi oddziałami, umożliwiającej sprawne wprowadzanie danych w całym przedsiębiorstwie;
  • Brak możliwości podglądu i zmiany cenników;
  • Brak opcji projektowania BOM-ów dla wszystkich użytkowników jednocześnie;
  • Różne systemy numerowania zapasów – utrudniające porównywanie stanów magazynowych pomiędzy oddziałami;
  • Trudności we wprowadzaniu grupowych kontraktów z dostawcami;
  • Konieczność monitorowania danych w każdej firmie osobno;
  • Trudności z Elektroniczną Wymianą Danych (EDI).
Główne zalety aktualizacji

Funkcjonalności, jakie pojawiły się w nowej wersji Master Data Management System dla Microsoft Dynamics NAV zapewniają między innymi:
  • Więcej możliwości zarządzania danymi, z opcją podglądu aktualnych działań w firmie;
  • Przyspieszony proces replikacji;
  • Sprawniejsze zarządzanie danymi oraz ich dystrybucją;
  • Bezpieczniejszy sposób na modyfikację rekordów;
  • Funkcja grupowania odbiorców;
  • Zautomatyzowanie procesów, wcześniej wykonywanych ręcznie;
  • Jasne komunikaty, potwierdzające wprowadzenie zmian;
  • Zachowanie spójności danych pomiędzy oddziałami;
  • Sprawniejsza modyfikacja modułów.
Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top