ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR

Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.
 

Naturalnym uzupełnieniem tej strategii jest wdrożony system ITCube CRM, który od października 2013r wspiera codzienne działania pracowników.

Głównym celem wdrożenia aplikacji ITCube CRM w firmie Amadar było uporządkowanie wiedzy o potencjalnych i aktywnych klientach, możliwość przeprowadzania analiz zachowań klientów (w tym ich zakupów i zainteresowań) oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy różnymi pracownikami i działami firmy.

Wdrożenie systemu CRM rozpoczęte zostało we wrześniu i zakończone z początkiem października 2013r, przy ścisłej współpracy z koordynatorem tego projektu po stronie klienta. Prace wdrożeniowe firma ITCube Software (producent systemu ITCube CRM) rozpoczęła od integracji z systemem handlowym – Symfonią Premium. Następnym etapem wdrożenia był import danych, który objął bazę kontrahentów, produktów oraz archiwalnych faktur. Dodatkowo, do standardowej integracji z systemem handlowym, został dopisany mechanizm bieżącego importu faktur do systemu ITCube CRM. Dzięki zaimportowaniu tych danych, użytkownicy mogli od razu rozpocząć pracę z systemem crm pomijając etap żmudnego wprowadzania danych archiwalnych. Dzięki dostępowi do aktualnych danych sprzedażowych z poziomu aplikacji crm mają możliwość łatwego filtrowania klientów względem ich zakupów.

Ponieważ system ITCube CRM wspiera działania handlowe, pracownicy dysponują również możliwością tworzenia ofert oraz zamówień z uwzględnieniem monitorowania stanów magazynowych. Tym samym mogą na bieżąco informować klientów o aktualnym stanie asortymentu i konfigurować oferty/zamówienia.

ITCube CRM umożliwia firmie AMADAR globalną analizę klientów i prowadzenie w ich kontekście działań promocyjno-marketingowych. System scalił informacje o klientach i usprawnił komunikację wewnętrzną firmy, która posiada strukturę wielooddziałową. Co bardzo istotne, pracownicy mogą teraz uzyskać z dowolnego miejsca wiele informacji bezpośrednio z systemu (takich jak: wystawione faktury, przeterminowane płatności, stany magazynowe, wystawione oferty, zaplanowane zadania itp.), nie angażując przy tym innych pracowników.

Całość prac wdrożeniowych została zakończona szkoleniami dla pracowników.

Kolejne udane wdrożenie systemu ITCube CRM to również sukces firmy AMADAR, która była przygotowana do wprowadzenia usprawnień w firmie i aktywnie uczestniczyła w całym projekcie.
Wdrożenie systemu ITCube CRM bardzo usprawniło nam pracę poprzez przechowywanie wielu informacji w jednym miejscu. Teraz pracownicy mogą dzielić się swoją wiedzą z innymi osobami oraz lepiej obsługiwać klientów poprzez lepsze dopasowanie do ich potrzeb. Wcześniej dane bardzo często były przechowywane w programach Excel co bardzo utrudniało wymianę informacji.” - podkreśla pan Dariusz Kalinowski, Prezes firmy AMADAR Sp. z o.o., odpowiedzialny za wdrożenie systemu CRM.
Aktualnie firma AMADAR Sp. z o.o. używa systemu ITCube CRM w wersji dla 40 użytkowników wykorzystując moduły CRM, MAIL, SERWIS, Import API oraz INTEGRATOR.

Źródło: IT Cube

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top