itintegro czerwiec 2018 erp view

Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług. Rezultatem wdrożenia będzie również redukcja kosztów operacyjnych poprzez automatyzację wewnętrznych procesów biznesowych.

Sprawna obsługa klienta to teraz jedna z głównych kart przetargowych na rynku dostawców IT dla biznesu. Wynika to z prostego faktu – nawet, jeżeli system ERP jest rozbudowany i skomplikowany w obsłudze to z odpowiednim wsparciem po stronie dostawcy firma na pewno poradzi sobie z rozwiązaniem wszystkich potencjalnych problemów, które mogą wystąpić w trakcie lub po wdrożeniu.

SAP zaprezentował przełomowy pakiet C/4 HANA podczas dorocznej konferencji SAPPHIRE w Orlando. Pakiet stanowi nową erę w działalności firmy w zakresie technologii B2C. Pakiet integruje szeroki zakres cieszących się powodzeniem rozwiązań SAP, wspierających budowę wielokanałowych doświadczeń klientów. SAP C/4 HANA zastąpi m.in. znaną w świecie B2C markę SAP Hybris.

Jak wynika z najnowszej prognozy Gartnera, żaden segment oprogramowania IT dla biznesu nie będzie rósł równie dynamicznie co systemy do zarządzania relacjami z klientem (CRM). Głównie dlatego, iż inwestycje w tego typu rozwiązania, obecnie coraz częściej wykorzystujące sztuczną inteligencję, wnoszą dużą wartość w światową gospodarkę – za sprawą wzrostu firmowych przychodów oraz tworzenia nowych miejsc pracy.

Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług Comarch Loyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You.

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji – takie m.in. informacje wynikają z najnowszego międzynarodowego badania Salesforce.

Firmy marnują swój cyfrowy potencjał

Zgodnie z doniesieniami Gartnera, odsetek tzw. danych nieuporządkowanych i niewykorzystywanych w analityce biznesowej na całym świecie sięga 80%. Deloitte z kolei uważa, że jest on równy nawet 90%. Poddawanie analizie jedynie wycinka ogółu danych przechowywanych w firmach i organizacjach oznacza, że jej efekty są zwykle znacznie poniżej oczekiwań

ARIA Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace – czołowy polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje podbić globalny rynek.

Z międzynarodowego badania Salesforce wynika, że działy IT przechodzą w firmach ogromną transformację. Stają się strategicznym partnerem dla managerów, wspierając wdrożenia innowacji do zarządzania doświadczeniami klientów.

Z badań Customer Experience Impact wynika, że 86% respondentów jest w stanie zapłacić więcej za produkt lub usługę, jeśli wiąże się to z lepszymi doświadczeniami. To właśnie pozytywne wrażenia stają się coraz częściej priorytetem w wyścigu o pozyskanie i utrzymanie klienta. Skuteczne zarządzanie doświadczeniami wymaga jednak precyzyjnego rozpoznania i zrozumienia ścieżki zakupowej klienta. Jest to szczególnie ważne w sytuacji przenikania się tradycyjnych i cyfrowych kanałów komunikacji między klientem a marką.

loading...