it integro 2018 wrzesien

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązań z zakresu analityki w czasie rzeczywistym jest utrzymanie klientów (58% odpowiedzi).

Jak usprawnić pracę zespołu – to pytanie, na które najprawdopodobniej każdy menedżer szuka na co dzień odpowiedzi. A tylko dobry lider potrafi zmotywować grupę ludzi, aby osiągnąć 110%, nie pracując więcej czy ciężej, tylko sprytniej! Chciałbym przedstawić 4 obszary, w których istnieją już rozwiązania wspomagające pracę działów handlowych. Microsoft Dynamics 365 i sztuczna inteligencja tworzą tam zgrany tandem.

W ramach badania pt. „New Topography of Retail” zapytano 15 500 konsumentów o ich preferencje w zakresie prywatności, personalizacji, widoczności łańcucha dostaw oraz stosunku do technologii rozpoznawania twarzy, wirtualnych asystentów sprzedaży i dostaw produktów za pomocą dronów.

Analiza zachowań klientów w cyfrowym świecie odgrywa coraz większą rolę dla sprzedaży produktów i usług. Eksperci z Forrester Research1 prognozują, że zyski jakie firmy mogą osiągnąć dzięki skutecznej weryfikacji Big Data wzrosną do 1,2 bln dolarów w 2020 r. Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI). Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.

Systemy informatyczne i nowoczesne technologie są fundamentem strategii omnichannel. Bez nich jej budowanie, wdrożenie, a następnie realizacja są niemożliwe. Dlatego aby taktyka wielokanałowego kontaktu z klientem zakończyła się sukcesem, niezbędne jest zastosowanie takich rozwiązań jak: analityka biznesowa, automatyzacja procesów czy chmura.

Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług. Rezultatem wdrożenia będzie również redukcja kosztów operacyjnych poprzez automatyzację wewnętrznych procesów biznesowych.

Sprawna obsługa klienta to teraz jedna z głównych kart przetargowych na rynku dostawców IT dla biznesu. Wynika to z prostego faktu – nawet, jeżeli system ERP jest rozbudowany i skomplikowany w obsłudze to z odpowiednim wsparciem po stronie dostawcy firma na pewno poradzi sobie z rozwiązaniem wszystkich potencjalnych problemów, które mogą wystąpić w trakcie lub po wdrożeniu.

SAP zaprezentował przełomowy pakiet C/4 HANA podczas dorocznej konferencji SAPPHIRE w Orlando. Pakiet stanowi nową erę w działalności firmy w zakresie technologii B2C. Pakiet integruje szeroki zakres cieszących się powodzeniem rozwiązań SAP, wspierających budowę wielokanałowych doświadczeń klientów. SAP C/4 HANA zastąpi m.in. znaną w świecie B2C markę SAP Hybris.

Jak wynika z najnowszej prognozy Gartnera, żaden segment oprogramowania IT dla biznesu nie będzie rósł równie dynamicznie co systemy do zarządzania relacjami z klientem (CRM). Głównie dlatego, iż inwestycje w tego typu rozwiązania, obecnie coraz częściej wykorzystujące sztuczną inteligencję, wnoszą dużą wartość w światową gospodarkę – za sprawą wzrostu firmowych przychodów oraz tworzenia nowych miejsc pracy.

Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług Comarch Loyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You.

loading...