PCC Rokita wdraża CRM

Firma HICRON podpisała umowę z PCC CT S.A. na wdrożenie systemu SAP CRM w spółce PCC Rokita S.A. Oprogramowanie to umożliwi spółce zarządzanie danymi partnerów handlowych, rejestrowanie szans sprzedażowych, ofert wysyłanych do klientów oraz monitorowanie aktywności handlowców z poziomu jednej aplikacji.

Projekt wdrożenia systemu SAP CRM podzielono na dwa etapy. Celem pierwszego etapu, zakończonego na początku lutego bieżącego roku, było zaznajomienie pracowników PCC Rokita S.A z obsługą nowego narzędzia, które rejestruje aktywność sprzedażową z poziomu przeglądarki. Drugi etap, obejmujący wdrożenie obsługi ofertowania z zatwierdzaniem ofert poprzez SAP Workflow, zakończy się w marcu bieżącego roku.

Rozwiązanie CRM zostanie w pełni zintegrowane z użytkowanym przez PCC Rokita S.A. systemem SAP ERP, zapewniając sprawne zarządzanie relacjami biznesowymi od momentu uruchomienia systemu. Nowością będzie realizacja zadań związanych z marketingiem i sprzedażą poprzez CRM WebUI - personalizowany i intuicyjny interfejs użytkownika, obsługiwany poprzez przeglądarkę WWW. Uporządkowany zostanie także proces ofertowania – dokumentacja sprzedażowa będzie tworzona i edytowana jedynie w systemie CRM, podlegając weryfikacji osób odpowiedzialnych.
Decydując się na partnera wdrożeniowego zwracaliśmy uwagę na dwie rzeczy. Zależało nam, by partner dysponował wykwalifikowanym zespołem konsultantów posiadających doświadczenie we wdrażaniu systemów CRM. Z drugiej strony szukaliśmy firmy, która wdrożenie systemu CRM przeprowadzi zgodnie z metodyką przyjętą dla tego typu projektów. Firma HICRON spełniła w pełni nasze oczekiwania – komentuje Marek Pytowski, Kierownik Zespołu Systemów ERP w PCC Centrum Teleinformatyki S.A.
Źródło: HICRON

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top