Visma CRM w nowej wersji

Dostępna jest już nowa wersja Visma CRM 7.x, systemu zaprojektowanego w celu poprawienia obsługi klienta w dowolnym przedsiębiorstwie. W nowej wersji 7.0 przeprojektowany został interfejs użytkownika. Pozwoliło to usprawnić procesy związane z przetwarzaniem danych oraz obsługą kontrahentów.


Ponadto zdecydowano się zmienić dotychczasową strukturę menu na znaną z Visma Business i ocenianą przez użytkowników jako bardziej intuicyjna.

W wersji 7.1 poprawiono m.in. integrację z MS Outlook, integrację finansową z Visma Business, funkcję przygotowywania ofert, synchronizację z laptopem, oraz opcje supportu/serwisu.

Wdrożenie Visma CRM procentuje wzrostem satysfakcji klientów oraz wystąpieniem zachowań lojalnych. System możne również stanowić ważny element w strategii budowania spójnego wizerunku przedsiębiorstwa.


Źródło: VISMA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top