Nowa wersja OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, wprowadza na rynek nową, udoskonaloną wersję programu OKAY CRM – 1.3 Plus. Wersja 1.3 jest rozbudowana o szeroki wachlarz nowych funkcji ułatwiających oraz zwiększających efektywność pracy.




Nowa wersja programu wyposażona została m.in. w:
  • Możliwość samodzielnej zmiany nazewnictwa wszystkich pól i komunikatów na formularzach i raportach, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni dostosować aplikację do swoich potrzeb i istniejącej w firmie terminologii.
  • Funkcję umożliwiającą automatyczne sprawdzanie dublujących się wpisów (deduplikację) podczas wprowadzania nowego kontrahenta do systemu.
  • Integrację z mapą internetową, pokazującą lokalizację kontrahenta oraz najkrótszą drogę dojazdu do niego.
  • Bazę kodów pocztowych ułatwiającą wprowadzanie danych adresowych (w oparciu o kod pocztowy system automatycznie podpowiada nazwę miasta oraz region)
  • Integrację z Subiektem GT (firmy Insert), systemem obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm oraz z systemem Hermes w wersji SQL (firmy Humansoft)
  • Integrację z komunikatorami Gadu Gadu i Skype

W chwili obecnej OKAY CRM posiada najbardziej rozbudowaną funkcjonalność CRM w swojej klasie. Mimo uzupełnienia OKAY CRM o wiele nowych i pożytecznych funkcji udało nam się zachować jego prostotę i intuicyjną obsługę a do tego jest konkurencyjny cenowo. Wierzymy, że poszerzenie funkcjonalności programu przede wszystkim o funkcję automatycznej deduplikacji danych oraz integrację z mapą internetową ułatwi naszym klientom codzienną pracę i przyniesie im wymierne efekty ekonomiczne.” – powiedział Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.

Źródło: www.okaycrm.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top