
Portfolio SAP C/4 HANA obejmuje pięć rozwiązań w modelu cloud, które znane były na rynku wcześniej pod marką SAP Hybris. Nowy pakiet wprowadza jednak kluczowe aktualizacje pakietu i zmiany mające na celu zdobycie pozycji lidera na globalnym rynku CRM.
Pięć komponentów SAP C/4 HANA stanowią:
- SAP Commerce Cloud: budowa interakcji z klientami
- SAP Customer Data Cloud: bezpieczne zarządzanie danymi konsumentów
- SAP Marketing Cloud: tworzenie profili klientów i dedykowanych ofert
- SAP Sales Cloud: zarządzanie sprzedażą i umowami
- SAP Service Cloud: zarządzanie wielokanałową obsługą klienta
Jak deklaruje SAP, nadszedł koniec czasów oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami, jakie były znane dotychczas. W rzeczywistości CRM to dziś największy rynek rozwiązań IT dla przedsiębiorstw. Według firmy Gartner rynek CRM osiągnął w 2017 roku wartość 39,5 miliarda dolarów, wyprzedzając pod względem przychodów rynek oprogramowania do zarządzania bazami danych.
SAP podkreśla, że wzrost rynku napędzany jest przez postawy konsumentów, którzy nie myślą o markach w kategoriach B2B czy B2C, a w kontekście spersonalizowanych, jednostkowych doświadczeń w procesie zakupowym. Nie jest ono możliwe, jeśli kontakt firmy z klientem ogranicza się do coraz szybszego przetwarzania sprzedaży i modernizowania kanałów sprzedaży. Współczesne organizacje muszą otrzymywać pakiety, które pozwalają tworzyć trafne, zindywidualizowane oferty, gwarantujące ochronę danych klientów i doświadczenia dopasowane do konkretnych osób.
Źródło: www.sap.pl