CRM lekiem na bolączki branży medycznej

Do grona firm korzystających z systemu CRM firmy More7 dołączyła Candela sp. z o.o.. To kolejne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w branży medycznej, które zdecydowało się na rozwiązanie autorstwa more7 Polska. Candela sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem handlowym, serwisowym oraz dystrybutorem aparatury analitycznej i badawczo-pomiarowej światowych marek.

Poza funkcjonalnościami przeznaczonymi do gromadzenia i analizy danych dotyczących kontaktów z Klientem, wdrażany system został wyposażony w rozwinięty moduł serwisowy. Za jego pomocą możliwy będzie szczegółowy i szybki podgląd aktualnego stanu usług serwisowych świadczonych na rzecz Klienta, w tym zgłoszeń i umów serwisowych, zainstalowanych uprzednio systemów oraz statusu realizacji zleceń, łącznie z ewidencją wykorzystywanych części serwisowych.

Źródło: More7

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top