SAP CRM dla 200 000 klientów

Wolters Kluwer Polska (WKP) to największy w kraju wydawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa i biznesu. Głównym przedmiotem działalności wydawniczej firmy jest publikacja książek i czasopism, a także przygotowywanie i zarządzanie specjalistycznymi serwisami internetowymi. Firma od wielu lat korzysta z systemu SAP ERP, którego wdrożenie realizowało również BCC. Obecnie konsultanci BCC wdrażają rozwiązanie SAP CRM w wersji 5.0, które będzie wspomagać zarządzanie relacjami z ponad 200 000 klientów – odbiorców publikacji i usług WKP.


Wśród procesów, które wesprze SAP CRM, będą m.in. zarządzanie procesami przedsprzedażowymi, zarządzanie kampaniami marketingowymi i ich kontrola finansowa, a także automatyczne harmonogramowanie obsługi klienta, istotne zwłaszcza w przypadku sprzedaży produktów aktualizowanych.

Najważniejszym celem projektu CRM jest podniesienie efektywności sprzedaży. Chcemy to osiągnąć między innymi poprzez trafne identyfikowanie potrzeb poszczególnych grup klientów, umożliwiające planowanie skutecznych kampanii marketingowych oraz przez ściślejszą koordynację współpracy pomiędzy działami sprzedaży i marketingu” – mówi Paweł Wójcik, Dyrektor ds. Logistyki i Produkcji oraz kierownik projektu SAP CRM ze strony WKP.

Z SAP CRM docelowo będzie korzystać około 200 osób. Pierwsze funkcje rozwiązania mają zostać uruchomione we wrześniu 2008 r., kolejne będą udostępniane etapami do początku 2009 r.

Projekt SAP CRM w WKP jest jednym z największych przedsięwzięć SAP CRM w Polsce. Pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na dużą skalę, również wspierane przez firmę BCC, zostało przeprowadzone w Grupie Żywiec. BCC posiada tytuł Partnera Eksperta SAP w dziedzinie SAP CRM.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top