Firmy nie nadążają z przetwarzaniem informacji

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji…

7 pytań, które pomogą firmie w wyborze systemu zarządzania dokumentami

erNa rynku można znaleźć wielu dostawców systemów zarządzania dokumentami (ang. document management system ― DMS). Sporządzenie wstępnej,

Jak stworzyć cyfrowe miejsce pracy?

Choć stworzenie cyfrowego miejsca pracy nigdy nie jest ostatecznym celem digitalizacji, powinno zapewniać konkretne korzyści biznesowe. Nawet…

Home office a systemy ECM – jak ułatwić pracownikom pracę zdalną?

W czasach, w których pozostanie w domu i zachowanie wszelkich środków ostrożności w zakresie ochrony zdrowia jest kluczowe, zapewnienie…

Digital workplace w Polsce – trendy i technologie

Poprawa komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, możliwość automatyzacji kluczowych procesów oraz pełniejsza kontrola pracy zespołów przez…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Czy system workflow można zintegrować z każdym ERP?

primesoftpolskaIntegracja oprogramowania workflow z systemem ERP to kluczowy element implementacji elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Z punktu widzenia klienta istotne jest, aby wdrażana platforma workflow została zsynchronizowana z istniejącym już w przedsiębiorstwie oprogramowaniem. Dlatego też chcąc nawiązać współpracę z firmą oferującą tego typu rozwiązania biznesowe, warto zwrócić uwagę na możliwości jej integracji z funkcjonującymi już w naszej firmie programami.

Elektroniczny obieg faktur, czy warto?

primesoftpolskaProblemem opóźnionych płatności pojawia się praktycznie w każdym przedsiębiorstwie – wielokrotnie faktury przetrzymywane są na biurkach przez danych pracowników, przez co dział księgowości nawet nie zdaje sobie sprawy, że należy dokonać za nie płatności. Brak informacji przekłada się na opóźnienia w uregulowaniu należności i naliczanie odsetek karnych, nieprawidłowości w rozliczaniu np. podatku dochodowego lub podatku od towarów i usług.

Nowy Styl Group z platformą wymiany dokumentów EDI

Nowy Styl Group – europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej – wybrał rozwiązanie Comarch EDI do budowy platformy elektronicznej wymiany dokumentów w łańcuchu dostaw. System obejmie automatyczną komunikację między oddziałami firmy oraz partnerami handlowymi w Polsce, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Jakie korzyści daje wdrożenie systemu V-Desk?

Powszechnym problemem nowoczesnych przedsiębiorstw staje się rosnąca ilość danych biznesowych, przez co pojawia się problem archiwizacji i zarządzania dokumentami. Każda firma, chcąca odnieść sukces, powinna pomyśleć o optymalizacji tych obszarów i zakupie systemu elektronicznego obiegu informacji.

OCR dla systemów ERP

IT.IntegroRozwiązania opierające się na technologii OCR są coraz częściej wykorzystywane w różnych sferach biznesu. Stają się elementem usprawniającym codzienną pracę w biurach, firmach czy sekretariatach. Od kilku lat, oferowane są jako dodatkowe rozwiązania dla systemu ERP, a niebawem staną się jego integralnym elementem. Niedawno Microsoft ogłosił, że OCR wejdzie w skład podstawowych funkcjonalności systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV. Czy rzeczywiście narzędzia oparte na technologii OCR przynoszą tyle korzyści?

ZETO S.A. już korzysta z V-Desk

Spółka PrimeSoft Polska zakończyła z sukcesem kolejną implementację systemu V-Desk. Tym razem na wdrożenie naszego rozwiązania zdecydowała się firma z branży IT – ZETO S.A. Ta współpraca to doskonały przykład, że system elektronicznego obiegu dokumentów jest niezbędny w każdej firmie, niezależnie od branży, którą reprezentuje.

Firma Iglotex S.A. poleca implementację V-Desk

primesoftpolskaNajwiększym wyróżnieniem dla każdej firmy są zadowoleni klienci, którzy swoje pochlebne opinie na temat współpracy wyrażają w listach referencyjnych. Do portfolio firmy PrimeSoft Polska dołączyły kolejne rekomendacje. Tym razem słowa uznania na temat wdrożenia wyraziła firma Iglotex S.A.

E-rewolucja w służbie zdrowia. Co nas czeka po cyfryzacji placówek medycznych?

Do końca lipca 2017 r. sektor ochrony zdrowia ma czas na wdrożenie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM). Dla placówek medycznych z całej Polski oznacza to zapowiadany już od kilku lat początek cyfrowej rewolucji. Zakładając, że polskiej służbie zdrowia uda się wyjść z tej operacji bez szwanku, jakie możliwości się przed nią otworzą?

Neckermann w chmurze Microsoft

Dla firm z branży turystycznej chmury nad głowami klientów nie są dobrym znakiem. Inaczej wygląda jednak sytuacja w biurze podróży Neckermann, które wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, która pozwala obecnie na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.

Moduł V-Desk wspiera system Ocen Pracowniczych w MPWiK

Współczesnym systemom zarządzania informacjami wewnątrz firmy stawia się coraz więcej wymagań. Aktualnie moduły workflow oferują znacznie szerszy zakres funkcjonalny niż kilka lat temu. Obecnie nie wystarczy już moduł związany z ewidencją korespondencji dający dostęp do dokumentów archiwalnych. Firmy poszukują kompleksowych narzędzi umożliwiających zarządzanie nieograniczoną ilością procesów biznesowych, posiadających także przykładowo moduł zarządzania projektami, moduł CRM czy moduł Intranet.

Bocian Pożyczki z systemem obiegu dokumentów V-Desk

PrimeSoft Polska ukończyła kolejną już w tym roku implementację. Do grona zadowolonych klientów dołączyła firma Everest Finanse, funkcjonująca na polskim rynku jako marka Bocian Pożyczki. Firma buduje swoją przewagę nad konkurentami w oparciu o szybki dostęp do informacji, dający jej możliwość skrócenia czasu potrzebnego na podjęcie decyzji. Wdrożenie tak nowoczesnego rozwiązania, jakim jest V-Desk, pozwoli Everest Finanse na usprawnienie komunikacji we wszystkich oddziałach spółki oraz utrzymanie przewagi nad innymi przedsiębiorstwami z sektora finansów.

Grupa ATAL z systemem Elektronicznej Akceptacji Faktur

bpscGrupa ATAL, jeden z liderów rynku deweloperskiego w Polsce, wdrożyła Elektroniczną Akceptację Faktur. Aplikacja opracowana przez firmę BPSC przyśpieszyła proces akceptacji dokumentów kosztowych i skróciła czas potrzebny na finansowe zamknięcie miesiąca.

System obiegu dokumentów dla biur rachunkowych od DomDaty

DomData AG wprowadza na rynek system usprawniający obieg dokumentów pomiędzy biurami rachunkowymi i ich klientami. Tym, co wyróżnia nowe rozwiązanie na tle innych tego typu narzędzi jest wykorzystanie narzędzi analitycznych klasy Business Intelligence.

Firma De Heus z systemem V-Desk

Spółka PrimeSoft Polska zakończyła kolejną implementację. Tym razem system V-Desk został wdrożony w firmie De Heus, będącej liderem w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym. Nowy klient zdecydował się na wybór modułu DMS od PrimeSoft Polska ze względu na elastyczność dopasowania platformy do jego indywidualnych potrzeb.

Integracja platformy V-Desk z systemami zewnętrznymi

Jednym z najistotniejszych, z punktu widzenia klienta, aspektów związanych z wdrażaniem systemów zarządzania procesami i obiegiem dokumentów, jest możliwość ich integracji z systemami klasy ERP. To właśnie możliwość wymiany danych z systemami zewnętrznymi jest coraz częściej czynnikiem decydującym o wyborze i implementacji rozwiązań klasy DMS.

Obiegu faktur w PKP S.A. zoptymalizowany

Hicron, jako podwykonawca spółki PKP Informatyka Sp. z o.o., zakończył projekt budowy interfejsów do obsługi faktur za energię elektryczną wystawianych przez PKP Energetyka na rzecz PKP S.A. Automatyzacja tego procesu przynosi już pierwsze efekty.

PrimeSoft Polska z rekomendacją MTP

Firma PrimeSoft Polska otrzymała list referencyjny od Międzynarodowych Tragów Poznańskich. Uzyskanie rekomendacji od jednej z najbardziej renomowanych marek to dowód, że użytkownicy systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk są zadowoleni z przeprowadzonego wdrożenia.

SGB Bank S.A. o współpracy z firmą PrimeSoft Polska

Pomyślnie zakończono wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów 
V-Desk w SGB Bank S.A. Owocna współpraca nawiązana między bankiem a firmą PrimeSoft Polska spowodowała, że Klient planuje implementację kolejnych procesów biznesowych.
 

Elektroniczne dokumenty w firmie – korzyści właściciela i księgowych

sagePrzejście z papierowego na elektroniczny obieg dokumentów w obszarach fakturowania i księgowości przynosi co najmniej kilka korzyści. I to zarówno z perspektywy właścicieli firm, jak i księgowych.

MPK Łódź rekomenduje współpracę z PrimeSoft Polska

Zakończono wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym Łódź. Implementacja V-Desk – tym razem w branży usługowej – świadczy o dużej elastyczności platformy, którą firma PrimeSoft Polska dostosowuje indywidualnie do potrzeb każdego klienta.

E-faktura w liczbach

Dążenie do optymalizacji obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w organizacjach stanowi silny kierunek rozwoju współczesnych systemów informatycznych. Zapotrzebowanie na wyspecjalizowane w tym kierunku rozwiązania IT odzwierciedlają również badania rynkowe. Zgodnie z raportem Electronic Invoice Adoption Benchmark, aż 46% przedsiębiorstw rozważa wdrożenie rozwiązania umożliwiającego e-fakturowanie.

Iglotex S.A. z obiegiem dokumentów od PrimeSoft Polska

PrimeSoft Polska zakończyła implementację systemu V-Desk w firmie będącej liderem produktów mrożonych Iglotex S.A. Nawiązana współpraca jest kolejnym przykładem na to, że system elektronicznego obiegu dokumentów znajduje również zastosowanie w branży produkcyjno-handlowej.

V-Desk w branży motoryzacyjnej

PrimeSoft Polska oferuje rozwiązania dla wielu sektorów polskiej gospodarki. System V-Desk służy między innymi firmom z sektora motoryzacyjnego. Ostatnio zakończone zostało wdrożenie systemu w firmie Inchcape Motor Polska.

Stacjonarne archiwum - przeżytek wydajności?

primesoftpolskaNiestety, w żadnym przedsiębiorstwie nie ma możliwości uniknięcia konieczności archiwizacji dużej liczby dokumentów administracyjnych, faktur i zamówień. W większości przedsiębiorstw jeszcze do niedawna funkcjonowały tradycyjne archiwa – pomieszczenia pełne zakurzonych teczek z archiwalnymi dokumentami. Coraz więcej firm decyduje się jednak na wprowadzenie nowych, bardziej efektywnych sposobów archiwizacji dokumentów.

Co daje elektroniczny obieg dokumentów?

Obecnie pod pojęciem "dokumenty" można rozumieć obiekty różnej postaci - mówi Marek Majewski, dyrektor działu oprogramowania IBM Polska. - Klasycznie są to zdigitalizowane obrazy dokumentów papierowych, ale równie dobrze mogą to być maile czy nawet zapisy rozmów prowadzonych w call center.

 Spółdzielnia Obrotu Towarowego inwestuje w elektroniczną komunikację z kontrahentami

W procesie rozwoju przedsiębiorstwa, firma SOT postanowiła zainwestować w nowoczesne technologie dla handlu, wdrażając system autorstwa Infinite umożliwiający elektroniczną wymianę danych, w tym e-fakturę oraz archiwizację dokumentów.

NBP automatyzuje obieg dokumentów dzięki nowemu systemowi klasy EDI

ORACLEW Narodowym Banku Polskim zakończyło się wdrożenie rozwiązania klasy workflow, wspierającego automatyzację i standaryzację procesów obiegu dokumentów elektronicznych, m.in. tych, które powstają z związku z działaniem Systemu Gospodarki Własnej NBP.

COMARCH ECM zdobywa HOLLYWOOD

Światowy lider technologii w sektorze mediów i rozrywki - TECHNICOLOR, podpisał ze spółką Comarch we Francji umowę na realizację międzynarodowego projektu skanowania i workflow we Francji, USA i Polsce. Korzyści biznesowe dla Technicolor to przede wszystkim obniżenie kosztów i poprawa wydajności.

Czas na eliminację papieru w instytucjach finansowych

BILLENNIUMPod koniec czerwca w warszawskim Och-Teatrze odbyła się druga edycja Seminarium Billennium Paperless. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele największych banków i towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. W tym roku głównym tematem spotkania był odręczny podpis elektroniczny, który firma Billennium, jako partner niemieckiej firmy Softpro, będzie wdrażać na polskim rynku.

COMARCH ECM obslugę faktury zakupowe w Ergon

COMARCHErgon, międzynarodowy producent sprężanych prefabrykatów betonowych i dostawca wysokiej jakości usług z zakresu projektów inżynieryjnych, transportu i budowy, używa systemu Comarch ECM w celu skanowania, ekstrakcji treści (OCR) i elektronicznego wsparcia obiegu faktur zakupowych. W ramach projektu przetwarzanych będzie ok. 1000 faktur miesięcznie, a z systemu będzie korzystać ok. 100 osób. Głównymi korzyściami realizowanymi w ramach projektu są usprawnienie i przyspieszenie obsługi dokumentów kosztowych i redukcja kosztów z nimi związanych.

Rossmann obsługuje dokumentację pracowników za pomocą systemu Comarch ECM

COMARCHOd stycznia 2014 Rossmann, największa w Polsce sieć sklepów drogeryjnych, która posiada 900 sklepów i zatrudnia 12 tys. osób, korzysta z systemu Comarch ECM do obsługi dokumentacji pracowników. Projekt E-teczki pracowniczej ma na celu wsparcie zarządzania dokumentacją i procesami HR-owymi w obliczu silnego wzrostu sieci i nowych zatrudnień na poziomie kilku tysięcy osób rocznie.

Cyfrowy obieg dokumentacji medycznej w SPZOZ w Wieluniu dzięki SIMPLE.IMED

SIMPLE26 czerwca 2014 Powiat Wieluński i SIMPLE S.A. zawarły umowę, na mocy której spółka została wykonawcą zadania Wprowadzenie cyfrowego obiegu dokumentacji medycznej dla SP ZOZ w Wieluniu.

FABRITY stawia na Design Thinking

Firma FABRITY dokonała analizy skuteczności projektów informatycznych w obszarze wsparcia procesów biznesowych. Wskazuje ona, że o sukcesie wdrożenia systemów Business Process Management nie przesądza jedynie perfekcyjny model procesów, ale także stopień akceptacji przez użytkowników i wysoki poziom ich satysfakcji. Oznacza to konieczność całkowitego przeorientowania metodologii realizacji tego typu projektów, w kierunku poprawy doświadczeń użytkowników. Analiza potwierdza wnioski firmy analitycznej Forrester, która wskazuje koncepcję Design Thinking, jako najskuteczniejszą metodę projektowania rozwiązań usprawniających zarządzanie procesami.

Elektroniczna dokumentacja medyczna - korzyści dla szpitali

Rozporządzenie ministra zdrowia z 28 marca 2014 r. w sprawie wymagań dla Systemu Informacji Medycznej raczej nie wywołuje popłochu wśród przedstawicieli kierownictwa szpitali, ale wyznacza datę wprowadzenia wymogów medycznej dokumentacji w formie elektronicznej. Nie wszystkie placówki są jednak przygotowane do spełnienia ministerialnych wymogów. Przesuwanie i tak już odraczanego terminu wprowadzenia cyfryzacji do szpitali nie ma aż tak wielkiego znaczenia, jak fakt, że era e-dokumentacji nadchodzi i jest nieunikniona. Niesie ze sobą pewne początkowe niedogodności oraz koszty, ale można śmiało powiedzieć, że korzyści jest znacznie więcej. Warto dowiedzieć się więcej jak wiele szpital może zyskać na wdrożeniu elektronicznej dokumentacji medycznej już dzisiaj.

BPM od TIBCO wybiega myślą w przyszłość

Nowe oprogramowanie BPM od TIBCO ma zwiększać efektywność organizacji m.in. dzięki możliwości zarządzania zdarzeniami w czasie rzeczywistym. Amerykański innowator IT uważa, że jego nowa wersja BPM pomoże korporacjom w szybkiej adaptacji nowych technologii oraz ciągłemu doskonaleniu działalności pod kątem zmieniających się uwarunkowań rynku.

Elektroniczny obieg dokumentów DocuSafe® dla Project Żegluga

Firma COM-PAN zrealizowała kolejny duży projekt w ramach zamówienia na dostawę i wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) dla Project Żegluga Sp. z o.o. w Szczecinie. EOD zaprojektowany został dla grupy 5 Spółek działających w Polsce pod wspólnym Zarządem.

FABRITY udostępnia aplikacje biznesowe w chmurze

Firma FABRITY wprowadziła na rynek aplikacje biznesowe w modelu SaaS, wspierające procesy innowacyjne oraz Human Capital Management. Dzięki temu także małe i średnie firmy będą mogły uzyskać dostęp do zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem, które były dotąd zarezerwowane tylko dla największych. Partnerem technologicznym jest spółka Oktawave, polska chmura obliczeniowa, koncentrująca się na wydajnym przetwarzaniu danych.

Billennium wdraża rozwiązanie Paperless w Santander Consumer Banku

BILLENNIUMSantander Consumer Bank, lider rynku kredytów konsumenckich w Polsce, podjął decyzję o wdrożeniu systemu informatycznego Billennium Paperless. Nowoczesne rozwiązanie dostarczane i wdrażane przez firmę informatyczną Billennium ma zapewnić jeszcze wyższą jakość usług świadczonych przez Bank.
 

Bonair wdroży system do obsługi likwidacji szkód w MPK Kraków

Firma Bonair SA wygrała przetarg na wdrożenie systemu do obsługi procesu likwidacji szkód w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym SA w Krakowie. Przedmiotem umowy jest dostarczenie autorskiej platformy CasePro do obsługi procesów biznesowych i zamodelowanie na niej obsługi procesu likwidacji szkody.
 

IDC zbadało skuteczność ECM w Polsce, Niemczech i Francji

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPJak zarządzać procesami i dokumentami, aby nie wpaść w pułapkę chaosu organizacyjnego i nie utknąć w stercie dokumentów papierowych na biurku, w szafach i archiwach? Jak firmy podchodzą do wdrożeń systemów klasy ECM (Enterprise Content Management)? Jakie są priorytety przy wdrożeniach narzędzi do zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi?
 

Back to top